Dizaineris sukūrė žaismingas pakuotes „Dolce&Gabbana“ sausainiams, „Apple“ pienui ar „Prada“ miltams. Taip P. Mergui siekia atkreipti dėmesį, kaip garsiais vardais ar įmantriomis pakuotėmis manipuliuojama vartotojais ir su kokiomis etinėmis problemomis susiduria dizaineriai, esantys priversti prisitaikyti prie užsakovo norų.
Dizaineris ir prekinių ženklų kūrimo kompanijos savininkas Peddy Mergui puikiai žino, kokią įtaką produktui turi jo pakuotė. Norėdamas parodyti, kokios dažnai neaiškios yra dizaino, etikos ir vartotojiškos kultūros ribos, jis sukūrė projektą pavadinimu „Wheat is Wheat is Wheat“ („Kviečiai yra kviečiai yra kviečiai“), kuris parodė, kaip atrodytų įvairūs kasdieniai maisto produktai, jei juos gamintų ir jiems pakuotes kurtų žinomiausios ir prabangiausios pasaulyje mados ar automobilių gamintojų kompanijos, rašo „Swide“.
Dizaineris ir prekinių ženklų kūrimo kompanijos savininkas Peddy Mergui puikiai žino, kokią įtaką produktui turi jo pakuotė. Norėdamas parodyti, kokios dažnai neaiškios yra dizaino, etikos ir vartotojiškos kultūros ribos, jis sukūrė projektą pavadinimu „Wheat is Wheat is Wheat“ („Kviečiai yra kviečiai yra kviečiai“), kuris parodė, kaip atrodytų įvairūs kasdieniai maisto produktai, jei juos gamintų ir jiems pakuotes kurtų žinomiausios ir prabangiausios pasaulyje mados ar automobilių gamintojų kompanijos, rašo „Swide“.