Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Dodge regis nusprendė pademonstruoti visam pasauliui, jog nėra iš kelmo spirta kompanija. Kompanija neseniai pristačiusi galingiausią Challenger versiją nesėdi rankų sudėjusi. Šiuo metu Dodge inžinieriai pluša prie Charger sedano, kuriam bandys įdiegti „Hellcat“ versijos DNR.
Iki šiol pati galingiausia Charger sedano versija turėjo 5.7 litro benzininį motorą, kuris išvystė 370 arklio galių. Tuo tarpu „Hellcat“ versija turės tokį patį agregatą kaip ir Challenger Hellcat - 6.2 litro, aštuonių cilindrų agregatą, kurio pajėgumas sieks net 707 arklio galias. Jeigu tai jūsų nenustebino, variklis pasižymės net 880 NM sukimo momentu. Galia bus perduodama per aštuonių bėgių automatinę pavarų dėžę į galinius varomuosius ratus.
Žinant amerikietiškų automobilių „paprastumą“, naujoji Charger versija greičiausiai kelyje elgsis kaip pasiutusi katė. Kita vertus, amerikiečiai dažnai mėgsta mus nustebinti.
Dar negirdėjusiems 6.2 litro skambesio, siūlome paspausti
nuorodą. Nepasigailėsite.
Dodge regis nusprendė pademonstruoti visam pasauliui, jog nėra iš kelmo spirta kompanija. Kompanija neseniai pristačiusi galingiausią Challenger versiją nesėdi rankų sudėjusi. Šiuo metu Dodge inžinieriai pluša prie Charger sedano, kuriam bandys įdiegti „Hellcat“ versijos DNR.
Iki šiol pati galingiausia Charger sedano versija turėjo 5.7 litro benzininį motorą, kuris išvystė 370 arklio galių. Tuo tarpu „Hellcat“ versija turės tokį patį agregatą kaip ir Challenger Hellcat - 6.2 litro, aštuonių cilindrų agregatą, kurio pajėgumas sieks net 707 arklio galias. Jeigu tai jūsų nenustebino, variklis pasižymės net 880 NM sukimo momentu. Galia bus perduodama per aštuonių bėgių automatinę pavarų dėžę į galinius varomuosius ratus.
Žinant amerikietiškų automobilių „paprastumą“, naujoji Charger versija greičiausiai kelyje elgsis kaip pasiutusi katė. Kita vertus, amerikiečiai dažnai mėgsta mus nustebinti.
Dar negirdėjusiems 6.2 litro skambesio, siūlome paspausti
nuorodą. Nepasigailėsite.