Tačiau geriausia dalis dar tik artėja. Į „Serious HP“ dirbtuves nuvežtas „Dodge Challenger Hellcat“ nustebino net ir daug ko mačiusius dirbtuvių specialistus. Norint padidinti šio automobilio variklio galią, užteko „įlysti“ į variklio valdymo kompiuterį, pakeisti keletą parametrų ir viskas. Rezultatas? 706 arklio galios ir 854 Nm į varomuosius ratus.
Puikiai žinome, jog tokį triuką galima atlikti su bet kuriuo moderniu automobiliu, tačiau norint tai padaryti dažniausiai reikia naujos variklio valdymo programos. „Challenger Hellcat“ nuo kitų skiriasi tuo, jog užteko pakeisti keletą parametrų gamykliniame variklio valdymo kompiuteryje, paspausti „Save“, uždaryti kapotą ir važiuoti namo.
Tad dabar trumpam pagalvokime kokį arklio galių skaičių šis motoras išspaustų atlikus rimtesnes modifikacijas.
Šiuolaikinėje visuomenėje „Dodge Challenger Hellcat“ atrodo kaip tikras išsišokėlis, tačiau už tai šį amerikietišką automobilį labiausiai ir reikėtų mylėti.
Į vieną gražiausių modernių „Muscle“ tipo automobilių montuojamas motoras išspaudžia 707 arklio galias ir 881 Nm sukimo momentą ( 670 arklio galių ir 813 Nm į ratus). Pasak „Dodge“ kompanijos atstovų, šis beprotiškas automobilis iki 100 km/val. įsibėgėja per mažiau nei 4 sekundes ir pasiekia 320 km/val. greitį.
Šiuolaikinėje visuomenėje „Dodge Challenger Hellcat“ atrodo kaip tikras išsišokėlis, tačiau už tai šį amerikietišką automobilį labiausiai ir reikėtų mylėti.
Į vieną gražiausių modernių „Muscle“ tipo automobilių montuojamas motoras išspaudžia 707 arklio galias ir 881 Nm sukimo momentą ( 670 arklio galių ir 813 Nm į ratus). Pasak „Dodge“ kompanijos atstovų, šis beprotiškas automobilis iki 100 km/val. įsibėgėja per mažiau nei 4 sekundes ir pasiekia 320 km/val. greitį.