• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Momentinės parduotuvės (angl. Pop-Up Shop) – pasaulyje pastaruoju metu itin išpopuliarėjusi tendencija, suteikianti progą betarpiškai susipažinti su įdomiais prekių ženklais. Tokios parduotuvės atidaromos trumpam, mėgstamoje ir žinomoje miesto vietoje.

Momentinės parduotuvės (angl. Pop-Up Shop) – pasaulyje pastaruoju metu itin išpopuliarėjusi tendencija, suteikianti progą betarpiškai susipažinti su įdomiais prekių ženklais. Tokios parduotuvės atidaromos trumpam, mėgstamoje ir žinomoje miesto vietoje.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Dizaineris Robertas Kalinkinas vėl atidarys tokią parduotuvę balandžio pabaigoje ir veiks ji iki birželio 1-osios. Šįkart dizaineris savo „Pop-Up Shop“ įkurdins miesto stiliaus centre „Europa“.

REKLAMA

„Prieš pusantrų metų buvome vieni pirmųjų, atnešę „pop-up shop“ tendenciją į Lietuvą. Tuomet parduotuvę atvėrėme pačiame Vilniaus centre, Vokiečių gatvėje, prieškalėdiniam laikotarpiui. Tokia laikina parduotuvė sulaukė labai didelio pasisekimo – žmonėms tai buvo įdomu, nauja, nematyta“, – pasakoja R. Kalinkinas.

REKLAMA
REKLAMA

Pasak dizainerio, momentinės parduotuvės – puiki proga ištestuoti tiek pardavimo vietą, tiek asortimentą: „Nuosavos parduotuvės neturime, mūsų kolekcijos daiktais prekiauja dvi Vilniaus senamiesčio parduotuvės – „Decolte“ moteriškąja linija ir „Boho Chic“ – vyriškąja. Tačiau kai patys klientų nematome, sunkiau įvertinti jų norus. PC „Europa“ – visiems puikiai žinomas adresas ir patogi vieta – čia daugiau nei mėnesį visi norintieji galės susipažinti su mūsų prekės ženklu“.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Išskirtinis momentinių parduotuvių bruožas – ne tik laikinumas, bet ir apipavidalinimas. „Pop-Up Shops“ interjerai dažnai nepaiso įprastinių standartų ir siekia atskleisti prekės ženklo viziją netikėtais sprendimais. Robertas Kalinkinas taip pat prasitaria ketinantis standartinį „boutique“ įvaizdį keisti iš pagrindų: „Daug laiko esu dirbęs scenografu, tad interjerai man – labai svarbus visos idėjos išbaigtumo akcentas. Noriu, kad mūsų „Pop-Up Shop“ vidus keltų smalsumą, norą tyrinėti, spėlioti, kaip tai padaryta. Joje bus panaudota daug neįprastų medžiagų ir formų“.

REKLAMA

Parduotuvėje dizaineris pristatys šiltojo sezono kolekcijas, kurios bus pildomos kas savaitę. Greta bestseleriu tapusios džinsų linijos čia rikiuosis ir vienetiniai rūbai bei aksesuarai. Čia taip pat bus įrengta susitikimų vieta individualiems užsakymams ir primatavimams.

Robert Kalinkin „Pop-Up Shop“ – nuo balandžio pabaigos iki birželio 1-osios prekybos centro „Europa“ III-ame aukšte.

Nuotraukos: Eglė Jociūtė (FFakers), Ieva Markevičiūtė (FFakers)

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų