Reklamoje vaizduojamas traškučius valgantis tėtis, kol jo nėščia žmona yra tikrinama ultragarsu. Netikėtai tėtis pastebi, kad pilve esantis mažylis reaguoja į traškučius, juos bando pačiupti, o jį numetęs į šoną supranta, kad kūdikis šaus lauk.
Šios reklamos režisierius Peteris Carstairsas mano, kad ji yra linksma, tačiau žmonės socialiniuose tinkluose negali patikėti, ką mato. Ir dažnas tikina, kad daugiau niekada nevalgys „Doritos“ firmos traškučių.
„Aš norėjau parodyti situaciją, kai moterys į nėštumą reaguoja kaip į gyvenimą keičiantį įvykį, o vyrai tuo metu ilsisi ant sofos. Mes pamanėme, kad puikiai galėtume pajuoktii šią situaciją ir pakeisti standartus“, - aiškina režisierius.
Nereikia net abejoti, kad toks neigiamas dėmesys labai kenkia „Doritos“ kompanijai, kurių pelnas siekia milijardus.