Vokiečių tiuningo ekspertai iš „PP Performance“ nusprendė patikrinti supersedano „BMW M5“ variklio charakteristikas. „Šventa“ tokių bandymų vieta – dinamometrinis stendas. Pasirodo, realios variklio charakteristikos ir deklaruojamos gamintojo šiek tiek skiriasi.
Oficialūs duomenys tokie - automobilis aprūpintas 4,4 litro darbo tūrio 560 a.g. ir 680 Nm V8 tipo varikliu su dviem turbinomis. Sukimo momentas ratams perduodamas per septynių pavarų robotizuotą pavarų dėžę su dviem sankabomis.
Po bandymų ant „Maha dyno“ stendo galima disponuoti ir alternatyviais duomenimis – 444 a.g. matuojant ties ratais (viskas čia tvarkoje – milžiniškas galios praradimas transmisijoje yra norma kiekvienam automobiliui), 553 a.g. ties alkūniniu velenu ir 574 a.g. atsižvelgiant į paklaidas taikant gamyklinę matavimo metodiką. Dar įdomiau su sukimo momentu – 720 Nm. Taip išeitų, kad realūs „M5“ galios parametrai yra šiek tiek geresni, nei deklaruojami gamintojo?