„Mokesčių mokėtojų patogumui VMI plečia savo e. paslaugų spektrą, kad kokybiškos VMI paslaugos būtų prieinamos kuo platesniam mokesčių mokėtojų ratui“, - sako VMI prie FM viršininko pavaduotoja Vilma Vildžiūnaitė, pažymėdama, jog atlikus elektroninių sistemų programinės įrangos diegimo darbus be jau esamų e. paslaugų VMI gyventojams suteiks galimybę e. būdu išsiimti atsiskaitymo su valstybės ir / ar sav. biudžetais pažymas; užsisakyti / gauti archyvinius dokumentus; gauti pranešimą apie iš kitos ES šalies narės įsigytos naujos transporto priemonės PVM apskaičiavimą; teikti prašymą laikinam atleidimui nuo deklaracijų teikimo ir kt., apie kurias gyventojai bus informuoti vos pastarosios taps prieinamos vartotojams.
VMI primena, kad tuo metu, kai neveiks „Mano VMI“, naudotis Elektroninio deklaravimo sistema (EDS) bei interneto svetaine www.vmi.lt bus galima be trikdžių. Vis dėlto tie gyventojai, kuriems š.m. rugsėjo 18 -22 d. skubiai prireiks VMI paslaugų, kuriomis iki šiol naudojosi e. būtu, turės atvykti į VMI teritorinį padalinį.
„Mokesčių mokėtojai, kuriems VMI e. paslaugos, laikinai sustabdžius „Mano VMI“ veiklą, bus būtinos, pvz. tiems, kuriems galimai reikės išsiimti ar pratęsi verslo liudijimą, turėtų atvykti į VMI“, - teigia V. Vildžiūnaitė, tačiau gyventojus, kuriems nebūtina skubiai pasinaudoti VMI paslaugomis ragintume keletą dienų palaukti, iki sistema vėl veiks pilnu pajėgumu.
Visą informaciją mokesčių klausimais teikia Mokesčių informacijos centro specialistai telefonu 1882, taip pat informaciją galima rasti apsilankius VMI svetainėje www.vmi.lt arba pasinaudojus konsultacinėje mokesčių informacijos duomenų bazėje (KMDB) sukaupta medžiaga. Trumpuoju telefonu 1882 teikiamos konsultacijos įrašomos ir yra lygiavertės rašytinėms.