Didžioji Britanija pristato naują maisto produktų pakuotės standartą, siekdama padėti pirkėjams pasirinkti sveikesnius produktus ir sumažinti nutukimo rizikas. Kaip rašo trečiadienį laikraštis „The Financial Times“, pakuočių dizainas bus pakeistas nuo kitų metų.
Naujojoje pakuotėje bus įspaustas spalvinis kodas, informuojantis vartotoją apie produkto riebalų, druskos, cukraus ir bendrą kalorijų kiekį. Taip pat bus įvertintas šių ingredientų kiekis – „aukštas“, „vidutinis“ ir „žemas“. Be to, pakuotėse bus nurodomas rekomenduojamas kalorijų kiekis, suvartojamas per parą.
Didžiausi Didžiojoje Britanijoje prekybos centrų tinklai „Tesco“ ir „Sainsbury“ jau paskelbė sutinkantys prisijungti prie programos, kuri bus savanoriška. Tačiau kai kurie produktų gamintojai, pavyzdžiui, „Nestle“, pareiškė, kad tokie valdžios pasiūlymai visiškai nereikalingi. Anot jų, šiuo metu pakuotėse jau pateikiama visa būtina informacija apie produktų sudėtį, tačiau kiekvienas gamintojas ją pateikia skritingai.
Tuo tarpu Didžiosios Britanijos kardiologijos fondas (British Heart Foundation) (BHF) palaikė dizaino pakeitimo iniciatyvą. Kaip informuoja „Sky News“, BHF duomenimis, nutukimo gydymas šalies Nacionalinės sveikatos apsaugos tarnybai (NHS) kasmet kainuoja po 5 mlrd. svarų sterlingų.
Per pastarąjį ketvirtį amžiaus britų, kenčiančių nuo nutukimo, skaičius išaugo daugiau nei tris kartus. Dabar per 60 proc. suaugusiųjų ir apie 30 proc. vaikų turi antsvorį arba yra nutukę, kas didina riziką susirgti antrojo tipo diabetu, vėžiu, širdies ligomis.