Kelių garsių komercinių oro linijų vadovai, tarp kurių – ir „Delta“, „United“ bei „Southwest“ galvos, perspėja, kad 5G tinklas jiems gali sukelti katastrofiškų problemų. Laiške Federalinei Aviacijos Administracijai, Federalinei Komunikacijų Komisijai ir Baltųjų Rūmų Ekonomikos Tarybai, oro linijų vadovai teigia, kad jei nebus imtasi greitų veiksmų, 5G tinklo įjungimai gali sukelti rimtus keleivių ir krovinių judėjimo sutrikimus. Laiške rašoma, kad „strigs didžioji kelionių ir siuntų dalis“.
Oro linijų vadovai taip pat prašo „AT&T“ bei „Verizon“ 2 mylių spindulių apie didžiuosius šalies oro uostus neteikti 5G paslaugų. Federalinės valdžios prašoma užtikrinti, kad 5G bokštai nebus įrengiami arti pakilimo takų bent jau tol, kol FAA neėsitikins, kad tai saugu. FAA aplink 50 oro uostų jau nustatė 5G apsaugos zonas, kad sumažintų trikdžių riziką. Oro linijų vadovai teigia, kad federalinės taisyklės, saugančios oro uostus ir civilinę aviaciją nuo 5G spinduliuotės, yra reikalingos siekiant išvengti katastrofinių padarinių.
Komercinė aviacija ir bevielių ryšių kompanijos jau kurį laiką aktyviai diskutuoja dėl 5G saugumo. „AT&T“ ir „Verizon“ sutiko atidėti savo 3,7-4,2 GHz tinklo plėtrą. Be to, buvo pažadėta, kad bus ribojama netoli oro uostų esančių bokštų galia. Taip ryšio bendrovės siekia suteikti laiko FAA įsitikinti, kad 5G ryšys yra saugus.
Tačiau oro linijų vadovai, remdamiesi savo inžinierių informacija, teigia, kad 5G gali trikdyti lėktuvų prietaisus. FAA taip pat teigia, kad 5G ryšys gali paversti orlaivių prietaisų rodmenis nepatikimais. Tai būtų ypač pavojinga skrendant prasto matomumo sąlygomis. Nerimą kelia tai, kad orlaivių aukštimačiai veikia tame pačiame dažnyje. Taigi, 5G ryšys 3,7-4,2 GHz dažniuose gali sukelti saugumo problemų patiems įvairiausiems civiliniams orlaiviams. Mobiliojo ryšio bendrovės teigia, kad FAA pozicija yra nepagrįsta, tačiau ir Kanada riboja 3,7-4,2 GHz dažnio prietaisus oro uostų prieigose.