„Facebook“, „LinkedIn“, „Twitter“ ir kitus socialinius tinklus komunikacijai Lietuvoje vis daugiau naudoja tiek verslo įmonės, tiek viešojo sektoriaus atstovai. Socialinės medijos rinkodaros atvejai bus pristatyti vasario 5 d. Vilniuje vyksiančiame aštuntajame metiniame seminare „Integruok! Rinkodaros komunikacija 2015“.
Renginyje bus pristatyti praktiniai socialinių tinklų rinkodaros pavyzdžiai: kaip socialinės medijos pasitelkiamos gamybos įmonės rinkodaroje ir viešojo sektoriaus komunikacijoje. „Vilkyškių pieninės“ rinkodaros vadovė Elena Šilovaitė papasakos, kokią vietą socialiniai tinklai užima kompanijos rinkodaroje ir prekės ženklo komunikacijoje. Teisingumo ministro patarėjas ryšiams su visuomene Sergejus Tichomirovas aptars, kaip socialinę mediją ir komunikaciją mato biurokratai bei politikai, pristatys viešojo sektoriaus komunikacijos praktikos pavyzdžių.
Seminare „Integruok! Rinkodaros komunikacija 2015“ ekspertai apžvelgs socialinių tinklų naudojimo tendencijas Lietuvoje, papasakos, kaip socialinius tinklus integruoti į rinkodaros komunikacijos strategiją. Renginyje bus aptarti elektroniniai įrankiai sėkmingai rinkodarai socialiniuose tinkluose, socialinės medijos ir tradicinių žiniasklaidos kanalų sinergija.
Pranešimus skaitys Darius Rinkūnas („TNS LT“), Vaidotas Valantiejus („CLINIC 212“), Robertas Šapalas („Nextury Ventures“), Rūta Butėnaitė („JCDecaux“), E. Šilovaitė („Vilkyškių pieninė“), S. Tichomirovas (Teisingumo ministerija).
Seminaras „Integruok! Rinkodaros komunikacija 2015“ – tai rinkodaros, reklamos, ryšių su visuomene specialistų profesinis renginys, skirtas apžvelgti naujausias tendencijas rinkodaros komunikacijos srityje. Jis vyks vasario 5 d. Vilniuje, viešbutyje „Crowne Plaza“, sakoma Vilniaus konferencijų centro pranešime.