„Porsche Boxster S“. Svajojau sėsti prie šio automobilio vairo. Jis atrodo taip viliojančiai, kad mano telefono kamera daugiausia ir fiksavo tą ryškiai geltoną spalvą. Troškau pajusti visą motoro galią, bet kartu ir nerimavau. „TopGear“ vyr. redaktoriaus Karolio Judzentavičiaus patarimai padėjo, kiekvieną ratą įveikdavau vis greičiau, tačiau prisipažinsiu – greitis ir galia baugino ir nesijaučiau užtikrintai prie „Porsche“ vairo. Norėčiau tokio automobilio, fotografuočiausi šalia jo ar prie vairo nors ir kasdien, jis – lyg gražus žaisliukas, kuriuo būtų smagu retkarčiais pralėkti, bet man jis gerokai per ekstremalus. Mieliau sėdėsiu keleivio sėdynėje vežama profesionalų, net jei po to teks ilgai taisyti šukuoseną.
„Peugeot 308 GTi“. Iš išorės net ir nepasakysi, kad šis automobilis toks įspūdingas. Padariau beveik pusšimtį nuotraukų ir tik vienoje iš jų – „Peugeot“. Dabar gailiuosi, nes „308 GTi“ – neįtikėtinai galingas, stabilus, komfortiškas. Retai taip būna, bet čia viskas viename. Ir svarbiausia – viskas puikiai suprantama. Važinėčiau kasdien ir esu tikra, kad prie šviesoforo manęs niekas neprovokuos lenktyniauti. „Peugeot“ pranašumą žino tik jo vairuotojas, kiti net neįtaria, kokia „raketa“ laukia starto signalo. Taigi, dar kartą įsitikinau, kad nereikia automobilių vertinti pagal pirmąjį įspūdį.
„Volvo Polestar S60“. „Volvo“ įsivaizduoju kaip saugų šeimyninį automobilį. Man buvo keista jį matyti šalia kitų konkurentų, bet „TopGear“ visuomet pateikia siurprizų. Kai redaktorius Karolis bėrė skaičius, supratau, kad S60 galingiausias iš trijulės. Šiek tiek gaila, kad mano vairavimo patirties nepakako išnaudoti visas „Volvo“ galimybes lenktynių trasoje. Jis didžiausias, sunkiausias, mažiausiai panašus į sportinį automobilį. Bet įprastame kelyje pasitikėčiau „Volvo“ visu 100 procentų. 367 AG rezervo pakanka akimirksniu aplenkti lėčiau važiuojantį, bet tuo pačiu tie „arkliai“ negąsdina. Kita vertus, renkame ne geriausią lenktyninį automobilį, taigi sportiškai šeimai sportiškas sedanas turėtų tikti.