DFDS atstovas Vaidas Klumbys BNS teigė, kad investicijų į vilkikus bendrovė neskelbia.
„DFDS Trucking“ direktorius Vadimas Radiukas teigė, kad didesnę tokių vilkikų plėtrą riboja prasta infrastruktūra.
„Dėl tam tikrų ribojančių veiksnių, tokių kaip įkrovimo vietų trūkumas, įkrovimo laikas, elektriniai vilkikai šiuo metu geriausiai pritaikomi trumpiems, nuolat pasikartojantiems maršrutams aptarnauti“, – teigė jis.
Naujų „Volvo FH Electric“ sunkvežimių bendrasis svoris su kroviniu siekia iki 44 tonų ir vienu įkrovimu gali nuvažiuoti iki 300-380 kilometrų. Vienas vilkikas sutaupys apie 40 tonų CO2 emisijų per metus.
Vilkikai vežios baldų produkciją iš gamyklų Klaipėdos regione į jūrų uostą.
DFDS tokius vilkikus pernai pradėjo naudoti Belgijoje, o šių metų kovą – Švedijos Geteborge. Iki 2023 metų pabaigos DFDS numato įdarbinti 127 elektrinius „Volvo“ vilkikus.