Didžiojoje Britanijoje rinkos tyrimų agentūros „Shoppercentric“ atliktas tyrimas parodė, kad ekonominės krizės metu beveik 90 proc. vartotojų pakeitė savo maisto pirkimo įpročius.
Tyrimo metu nustatyta, kad 40 proc. apklaustųjų pradėjo rinktis naujas parduotuves – dažniausiai tai pigiosios „Aldi“ bei „Lidl“. Dauguma respondentų pradėjo aktyviai dairytis į įvairias akcijas bei laukti geriausio pardavėjų pasiūlymo.
Tyrimas parodė, kad 57 proc. vartotojų yra labiau linkę pirkti pačių parduotuvių sukurtus produktus, kurie dažnai yra pigesni. Ekspertų teigimu, panašu, kad šio tyrimo rezultatai aktualūs bus dar ilgą laiką.
„Tie pirkėjai, kurie anksčiau lengva ranka leido pinigus, net ir po recesijos prekes rinksis atidžiau, remdamiesi nesena patirtimi“, - „Henley“ verslo mokyklos dėstytoja Susan Rose.