Nemažai dėvimos elektronikos gamintojų, nustatydami savo produkcijos kainas, orientuojasi į kompanijos Samsung kainodarą – jos laikrodis Galaxy Gear 2 kainuoja $269. Siūlantys nebrangius išmaniuosius laikrodžius, žiūri į Fitbit pusę – ši savo apyrankę siūlo už $99.
Nenorėdama taikstytis su tokiomis nedemokratiškomis kainomis, durimis nusprendė trenkti kinų kompanija Xiaomi. Pastaroji ketina smarkiai paaštrinti konkurenciją dėvimos elektronikos rinkoje, pasiūliusi išmaniąją apyrankę vos už $12.79.
Puslapio DigiTimes teigimu, tokie Xiaomi veiksmai gali priversti konkurentus peržiūrėti savo kainų formavimo politiką. Bene mažiausiai kinų kompanijos veiksmai įtakos Samsung ir ypač Apple – pastaroji orientuojasi į visiškai kitokį vartotojų segmentą, kuriame kaina nėra pagrindinis argumentas.
Tarp Xiaomi konkurentą turėtų atsidurti kompanija Acer, kuri yra pristačiusi išmanųjį aksesuarą Liquid Leap, kuris turi 1“ įstrižainės sensorinį ekraną. Šis produktas prekyboje turi pasirodyti rugpjūčio mėnesį. Ir jei anksčiau buvo kalbama apie $100-120 kainą, naujos aplinkybės gali priversti Acer savo apyrankę pardavinėti už mažesnius pinigus.
Šiuo metu nežinoma, kokias technines specifikacijas ir galimybes pasiūlys Xiaomi apyrankė, taip pat kokia programinė įranga bus naudojama, todėl dar anksti kalbėti apie kinų kompanijos sėkmę, juo labiau, kad pagrindinė jos rinka išlieka Kinija.