Detroite pristatytas „Hyundai Veloster“ sulaukė itin daug dėmesio. Tai viena ryškesnių premjerų tarp serijinių automobilių.
„Hyundai Veloster“ nutaikytas į jaunatvišką auditoriją. Už Atlanto jis turėtų atimti dalį pirkėjų iš „Honda CR-Z“, o Europoje jo konkurentais turėtų būti „Renault Megane Coupe“ ir „Volkswagen Scirocco“.
Itin įdomus šio automobilio kūrėjų sprendimas dėl durų. Iš kairės pusės šiame automobilyje yra tik vienos plačios durys. O štai iš dešinės „Veloster“ savo keleiviams jau siūlo dvi dureles. Toks asimetriškas sprendimas padės tiems, kas keliaus ant galinės šio „Hyundai“ pasostės. Taigi, „Hyundai Veloster“ yra ne tipinis triduris ar penkiaduris, o būtent keturduris hečbekas.
Priekinės „Hyundai Veloster„ ašies ratus suks 1,6 litro darbo tūrio 138 a.g. benzininis motoras, su vožtuvų fazių reguliavimo sistema ir keičiamo ilgio įsiurbimo kolektoriumi.
Įdomiausia, kad automobilis bus komplektuojamas ne tik su įprasta mechanine pavarų dėže, bet ir su „Hyundai-Kia“ sukurta robotizuota pavarų dėže su dvejomis sankabomis. T.y. Pietų Korėjos automobilių inžinieriai pasiūlė vokiškos „DSG“ transmisijos analogą.
Tiesa, pirkėjai įsigyti „Hyundai Veloster“ galės tik nuo 2012 metų. Žinoma ir tai, kad JAV rinkoje šis automobilis kainuos apie 20 tūkst. JAV dolerių.