Daugiau nei pusė vartotojų atskleidė, kad tam tikrose platformose yra susidūrę su sukčiavimu, rodo vartotojų grupės „Which?“ atlikta apklausa.
Pirkėjai tapo sukčių aukomis
Mados programėlėje „Depop“, pirkėjai dažniausiai tapdavo taikiniais – apytikriai trys iš penkių teigė, kad per pastaruosius dvejus metus buvo apgauti internetinių sukčių.
Daugeliu atvejų pirkėjai teigė gavę netinkamas prekes arba negavę jokių prekių, o kiti gavo tuščias pakuotes arba suklastotus daiktus.
„Depop“ atstovas spaudai sakė: „Mūsų bendruomenės saugumas ir pasitikėjimas yra mūsų svarbiausias prioritetas, todėl taikome priemones, kad apsaugotume naudotojus nuo sukčiavimo“.
Bendrovės „eBay“, kurioje kas trečias pirkėjas teigė patyręs nuostolių, atstovas spaudai sakė, kad „Which?“ atliktas tyrimas tiksliai neatspindi problemos masto“.