Pasak „Lietuvos geležinkelių“ Keleivių vežimo direkcijos direktoriaus Lino Baužio, tai didžiausias per pastaruosius keliolika metų pokytis, kasdien įvairiomis kryptimis kursuos 12 proc. daugiau traukinių nei iki šiol, pranešė bendrovė.
„Naujieji tvarkaraščiai pritaikyti prie darbuotojų poreikių, tad daugiausiai traukinių važiuos tokiais grafikais, kad galutinę stotį keleiviai pasiektų prieš 8 val., o į atgalinį traukinį įsėstų 17.30-18 val. Galimybes į darbus važiuoti turės dirbantys pamainomis, gyvenantys didmiesčiuose ar mažesniuose miesteliuose kiek tai leidžia turimos traukinių parko ir geležinkelių infrastruktūros galimybės“, – sakė L. Baužys.
Pokyčių bus ne tik Vilniaus–Kauno, bet ir regionų kryptimi. Traukiniais į darbą ir iš jos galės patogiau vykti Marijampolės, Trakų, Panevėžio, Varėnos ir kitų miestų gyventojai.