• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Finansinių konsultacijų bendrovė „Deloitte“ perspėja, kad ateinantys metai gali būti kritiniai visai spausdintinei žiniasklaidai, ypač išsivysčiusiose rinkose, tokiose kaip Didžioji Britanija.

REKLAMA
REKLAMA

Šioje šalyje vienas iš dešimties spaudinių jau dabar priverstas arba užsidaryti, arba pereiti į internetą ar mažinti tiražus.

REKLAMA

Į sunkią padėtį spausdintą žiniasklaidą labiausiai stumia mažėjančios reklamos pajamos, kurios, anot „Deloitte“, ateinančiais metais gali kristi net 20-čia proc., bei augančios sąnaudos. Tai šią rinką gali iš „sunkios padėties įstumti į neįmanomą“, – teigiama bendrovės pranešime.

REKLAMA
REKLAMA

Savo išvadose „Deloitte“ siūlo gana prieštaringą sprendimą. Bendrovės teigimu, leidėjai turėtų griežtai peržiūrėti savo interneto politiką, mat dabar daugelis įmonių leidžia vartotojams visą spaudinių turinį perskaityti internete. Dėl to mažėja spaudinių skaitomumas.

Kaip pavyzdžiu finansinių konsultacijų kompanija siūlo remtis Japonija, kurioje leidėjai yra griežtai apriboję savo svetainių turinį ir dėl to nepatiria tokių drastiškų pelno iš reklamos plotų pardavimo mažėjimo.

Bendrovė taip pat suteikia vilčių siūlydama leidėjams plėstis į naujas rinkas, tačiau kartu tvirtina, kad žiniasklaidos koncernų vadovai turėtų paaiškinti akcininkams, kad ateinančiais metais 20 proc. pelno maržos tikėtis net neverta.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų