„Nuoširdžiai atsiprašau visų vaikų, tėvų ir mokytojų už sukeltą emocinę įtampą, nekorektiškus komentarus ir siūlymus. Tai yra ne jų, o NŠA sistemų ir vadybos problema. Darysiu viską, kad situacija keistųsi“, – Eltai siųstame atsakyme teigė M. Navickienė
„Galiu tik apgailestauti, kad apie visą šią situaciją aš sužinojau iš spaudos. NŠA vidurinės grandies vadovų komentarai man tik patvirtina, jog vaikas, mokytojas, vaiko tėvai, deja, nėra dėmesio centre. Man tai yra absoliučiai nepriimtina. Pavedžiau NŠA vadovybei naudotis visomis techninėmis priemonėmis ir vaikų pateiktus darbus ištraukti iš sistemos ir pateikti vertinimui“, – akcentuoja ministrė.
Kaip skelbta anksčiau, NŠA tikina rasianti būdų šiuos darbus įvertinti. NŠA duomenimis, tokių atvejų galėjo būti apie 500.
„Mokinių laiku nepateikti teksto kūrimo užduoties darbai apskritai nebuvo pateikti į vertinimo sistemą. Neįvertinti darbai sistemoje pažymėti nuliu, tačiau tai nereiškia, kad jie yra įvertinti nuliu tašku. Vertinimo sistemoje nėra galimybės kitaip pažymėti neįvertinos užduoties. Be to, neįrašius jokio ženklo vertinimo sistema neleidžia užbaigti ir pateikti teksto suvokimo užduoties vertinimo“, – Eltai siųstame atsakyme teigė NŠA.
„Neįvertinti darbai bus išimti iš testavimo sistemos ir pateikti vertinimui kitu formatu, o gautas rezultatas bus susietas su teksto suvokimo užduoties rezultatu“, – pridūrė PUPP vykdanti institucija.
Lietuvių kalbos ir literatūros PUPP yra sudarytas iš dviejų dalių. Baigus rašyti pirmąją, teksto suvokimo ir gramatikos dalį, moksleiviai turi paspausti mygtukus „pateikti“ ir „baigti darbą“, o tuomet eiti prie rašinio dalies. NŠA anksčiau dalijosi vertinimu, kad dalis moksleivių galėjo nenuspausti šių mygtukų arba nespėti atlikti užduoties per numatytą laiką.
NŠA teigimu, mokykloms rezultatų protokolus planuojama pateikti birželio 6 d.
A lia,- debiliai, broileriai&kumeles...