Naujienų portalas teigia, kad šiais metais skutimosi priemonių rinka smarkiai smuko Jungtinėse Valstijose ir Europoje. Dar prieš kelerius metus vyrai kiekvieną dieną skusdavosi, šiuo metu jie vis dažniau skutasi maždaug kas dvi dienas, o kai kurie – iš viso to atsisakė.
„Euromonitor“ duomenimis, pirmą kartą šiais metais tokia prekė kaip dezodorantas savo pardavimų skaičiumi pralenkė skutimosi priemonių pardavimus.
Kad paskatintų pardavimus, įmonė „Energizer Holdings“ šiais metais net kelis kartus padarė dideles nuolaidas skutimosi peiliukams.
„JAV skutimosi peiliukų pardavimai itin sumažėjo, tokių mažų kiekių dar nesame turėję“, – kalbėjo vienas „Energizer Holdings“ atstovas.
Naujienų portalas taip pat rašo, kad įmonė „Gillete“, kurios produkcija sudaro maždaug 60 proc. visos skutimosi priemonių rinkos, taip pat susiduria su sumažėjusių pardavimų problema.
Vis dėlto, vienkartinių skutimosi peiliukų pardavimo skaičius pernelyg nepasikeitė, o priešingai – išaugo. Vyrai skutasi rečiau, tad vis rečiau jiems reikia geresnės kokybės skutimosi peiliukų – jie renkasi vienkartinius peiliukus. Pavyzdžiui, „Energizer Holdings“ teigimu, vienkartinių peiliukų pardavimai šiais metais ūgtelėjo 5 proc. ir tai yra daugiau negu tikėtasi.