Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Su nekantrumu laukiame šio vakaro, kai į Konstitucijos pr. Vilniuje išriedės Red Bull Racing Formulės 1 bolidas. Plačiau apie šį renginį galite paskaityti čia:
F-1 rugsėjo 1 d. Vilniuje. DUK.
Rugsėjo 1–oji Vilniuje: F1 žvaigždės, ralio maratono dalyviai ir drifto profesionalai
Na, o mes nepraleidome progos susipažinti su Kulthardu ir jo technika iš arčiau. Paklaustas, su kokiu bolidu jam buvo sunkiausia lenktyniauti Deividas Kulthardas prisipažino, kad sunkiausiai buvo valdyti kėbulinį DTM bolidą, nes visą gyvenimą važinėjęs su formulėmis jis negalėjo priprasti, kad sėdi ne mašinos viduryje ir nemato ratų. Kalbant apie pačią formulę reikia pripažinti, kad tai nėra pats naujausias bolidas. Tai ta mašina su kuria Deividas Kulthardas važinėjo F-1 trasomis, tik pridėti šiuolaikiniai aerodinaminiai elementai, kad formos būtų maksimaliai panašios į formules matomas per televizorių.
Teko apsilankyti ir pačiame Red Bull garaže, kur net 10 mechanikų aptarnaują vieną formulę. Specialiai žurnalistams mechanikai užvedė F-1 bolidą. Garsas tikrai svaiginantis, nes išmetimo vamzdžio beveik nėra. Patys mechanizmai pilnai valdomi iš kompiuterio. Mechanikas greičio pedalą spaudo nykščio pagalba su specialiu pulteliu. Kiekvienas pakitimas matomas dviejų prijungtų kompiuterių ekranuose. Nors variklis veikė vos minutę, tačiau per tą laiką iki raudonumo įkaito beveik visas formulės išmetimo vamzdynas. Dėl šios priežasties ir gatvėje bolidas galės važinėti tik po 2 min. Nes dėl mažų greičių jis tiesiog perkaistų.
Su nekantrumu pristatome šviežiausias nuotraukas iš įvykio vietos.
Su nekantrumu laukiame šio vakaro, kai į Konstitucijos pr. Vilniuje išriedės Red Bull Racing Formulės 1 bolidas. Plačiau apie šį renginį galite paskaityti čia:
F-1 rugsėjo 1 d. Vilniuje. DUK.
Rugsėjo 1–oji Vilniuje: F1 žvaigždės, ralio maratono dalyviai ir drifto profesionalai
Na, o mes nepraleidome progos susipažinti su Kulthardu ir jo technika iš arčiau. Paklaustas, su kokiu bolidu jam buvo sunkiausia lenktyniauti Deividas Kulthardas prisipažino, kad sunkiausiai buvo valdyti kėbulinį DTM bolidą, nes visą gyvenimą važinėjęs su formulėmis jis negalėjo priprasti, kad sėdi ne mašinos viduryje ir nemato ratų. Kalbant apie pačią formulę reikia pripažinti, kad tai nėra pats naujausias bolidas. Tai ta mašina su kuria Deividas Kulthardas važinėjo F-1 trasomis, tik pridėti šiuolaikiniai aerodinaminiai elementai, kad formos būtų maksimaliai panašios į formules matomas per televizorių.
Teko apsilankyti ir pačiame Red Bull garaže, kur net 10 mechanikų aptarnaują vieną formulę. Specialiai žurnalistams mechanikai užvedė F-1 bolidą. Garsas tikrai svaiginantis, nes išmetimo vamzdžio beveik nėra. Patys mechanizmai pilnai valdomi iš kompiuterio. Mechanikas greičio pedalą spaudo nykščio pagalba su specialiu pulteliu. Kiekvienas pakitimas matomas dviejų prijungtų kompiuterių ekranuose. Nors variklis veikė vos minutę, tačiau per tą laiką iki raudonumo įkaito beveik visas formulės išmetimo vamzdynas. Dėl šios priežasties ir gatvėje bolidas galės važinėti tik po 2 min. Nes dėl mažų greičių jis tiesiog perkaistų.
Su nekantrumu pristatome šviežiausias nuotraukas iš įvykio vietos.