3-5 greičio ruožai
Pirmus tris šios dienos greičio ruožus, po kurių dalyvių laukė serviso zona, laimėjo Elfynas Evansas su „Toyota Yaris WRC“ ir tapo ralio lyderiu. Jis 8,9 sek. lenkė antroje vietoje esantį T. Neuville‘ą su „Hyundai i20 WRC“, o S. Ogieras su „Yaris WRC“ atsiliko dar 0,8 sek.
Itin pirmoje dienos dalyje nepasisekė 2019 metų Pasaulio ralio čempionui, estui Ottui Tanakui, kuris lėkdamas maždaug 180 km/h greičiu, ketvirtajame greičio ruože neišsilaikė ant kelio, nulėkė nuo jo ir stipriai kelis kartus vertėsi bei nukrito nuo stataus skardžio ant paraleliai lenktynių trasos einančio kelio. Lenktynės ekipažui buvo baigtos. Kaip pranešė komanda, tiek lenktynininkas, tiek šturmanas patys išlipo iš labai stipriai sudaužyto bolido ir buvo sraigtasparniu nugabenti į ligoninę profilaktinei, medicininei patikrai. Tiesa, nors lenktynininkai rimtų sužeidimų ir nepatyrė, tačiau estų ekipažas bus laikomas ligoninėje per naktį ir dar stebimas.
Tuo tarpu Deividas Jocius ir Mindaugas Varža pirmuosius tris penktadienio greičio ruožus įveikė savo tempu – vėl niekur per daug neskubėdami ir išlaikydami saugų tempą.
„Yra daug ko mokytis. Mes bandome įvairiais būdais kuo labiau pažinti automobilį ir visiškai nesikoncentruojame į galutinį rezultatą“, - įveikęs ketvirtąjį greičio ruožą sakė Deividas Jocius, vairuojantis gamyklinės „M-Sport“ komandos „Ford Fiesta WRC“ automobilį.
Įveikęs pirmą trijų greičio ruožų sekciją jis pridūrė: „Pirma šios dienos trijų greičio ruožų sekcija įveikta, su kiekvienu kilometru vis smagiau, bet rizikuoti mums neleidžia, o jeigu atvirai, tai ir nelabai noro yra tai daryti“.
6-8 greičio ruožai
Antroji dienos dalis geriausiai sekėsi S. Ogierui, kuris laimėjo šeštą bei septintą greičio ruožus, o aštuntajame buvo antras, vos viena sekunde pralošęs T. Neuville‘ui.
Taigi dienos pabaigoje bendros rezultatų lentelės suvestinė atrodė taip: du laimėti greičio ruožai S. Ogierui leido iš trečios pozicijos pakilti į pirmąją, tačiau antroje vietoje esantis E. Evansas atsilieka vos 1,2 sek. Trečioje vietoje esantis T. Neuville‘as pralaimi 6,4 sek.
Ketvirtoje vietoje esantis S. Loebas su „Hyundai i20 WRC“ atsilieka jau daugiau nei vieną minutę.
Deividas Jocius ir Mindaugas Varža be jokių nuotykių, sėkmingai įveikė antrąją trijų greičio ruožų sekciją ir antros dienos pabaigoje bendroje įskaitoje buvo 20-oje pozicijoje.
„Vis dar mokomės – nieko naujo, bet ši diena baigta ir laukiame rytojaus“, - vos tik užbaigęs aštuntąjį greičio ruožą šypsodamasis Pasaulio ralio čempionato TV operatoriui tarė D. Jocius.
Lenktynininkas ir toliau stengėsi išlaikyti tą patį tempą, tą pačią iš anksto sudėliotą strategiją visam Monte Karlo raliui.
„Šiandien turėjome daugiau nei 120 kilometrų greičio ruožų. Jie buvo labai sudėtingi – ypač važiuojant ryte, kuomet buvo labai daug sniego ir ledo. Tai įrodė ir daug šiandien įvykusių avarijų, apsisukimų trasoje, prakirstų ratų. Mūsų tikslai šiai dienai, kaip ir prieš tai minėjau, važiuoti saugiai iki finišo ir nedaryti jokių pašalinių veiksmų. Kol kas tai daryti sekasi puikiai, automobilis valdosi nerealiai – tikrai smagu važiuoti“, - dieną taip apibūdino į serviso zoną penktadienio pabaigoje grįžęs Deividas Jocius.
Trečiąją Monte Karlo ralio dieną, šeštadienį, numatyti keturi greičio ruožai, kurių bendras ilgis šiek tiek daugiau nei 75 kilometrai.