Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Įdomu ar bent vienas Mercedes Benz A45 AMG savininkas spausdamas šio automobilio akceleratorių pasakytų :„Koks lėtas automobilis. Jam reikėtų daugiau galios.“
Mercedes Benz automobilių tobulinimo specialistė Vath, nusprendė pamaloninti galingų variklių mėgėjus. Standartinis keturių cilindrų motoras išvysto 360 arklio galių, tačiau Vath specialistai iš šio 2 litrų turbininio agregatas sugebėjo išspausti 425 arklio galias.
Vath kompanijos atstovai teigia, kad užteko perprogramuoti variklio kompiuterį ir sumontuoti naują išmetimo sistemą. Šie pakeitimai padėjo variklio pajėgumą padidinti iki 425 AG ir 515 NM. Tuo tarpu maksimalus greitis buvo padidintas iki 280 km/val.
Vath taip pat sumontavo reguliuojamo aukščio amortizatorius, kurių dėka galima kėbulo prošvaisą padidinti iki 65 mm ir sumažinti iki 20 mm.
Šį automobilį būtų galima drąsiai pavadinti superautomobiliu žudiku.
Įdomu ar bent vienas Mercedes Benz A45 AMG savininkas spausdamas šio automobilio akceleratorių pasakytų :„Koks lėtas automobilis. Jam reikėtų daugiau galios.“
Mercedes Benz automobilių tobulinimo specialistė Vath, nusprendė pamaloninti galingų variklių mėgėjus. Standartinis keturių cilindrų motoras išvysto 360 arklio galių, tačiau Vath specialistai iš šio 2 litrų turbininio agregatas sugebėjo išspausti 425 arklio galias.
Vath kompanijos atstovai teigia, kad užteko perprogramuoti variklio kompiuterį ir sumontuoti naują išmetimo sistemą. Šie pakeitimai padėjo variklio pajėgumą padidinti iki 425 AG ir 515 NM. Tuo tarpu maksimalus greitis buvo padidintas iki 280 km/val.
Vath taip pat sumontavo reguliuojamo aukščio amortizatorius, kurių dėka galima kėbulo prošvaisą padidinti iki 65 mm ir sumažinti iki 20 mm.
Šį automobilį būtų galima drąsiai pavadinti superautomobiliu žudiku.