• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Gamindama savo automobilius, „Subaru“ visų pirma siekia, kad jie būtų nepriekaištingi kelyje, o ne demonstruotų puikius rezultatus laboratorijoje. Neseniai atlikto degalų sąnaudų testo rezultatai parodė, kad tik penkių markių modeliams pavyko pasiekti savo deklaruojamus rodiklius. Šios sąžiningumo lygos elitui priklauso ir „Subaru“.
Naujausiame Vokietijos žurnalo „Auto motor und sport“ numeryje (Nr. 26/2015) paskelbtas straipsnis apie automobilių gamintojų atsakomybę už savo deklaruojamus taršos ir degalų sąnaudų rodiklius. Atliekant šį testą, „Subaru“ pateko tarp kelių gamintojų, kurių automobilių degalų sąnaudos yra mažesnės už oficialias Europos transporto priemonių degalų suvartojimo normas (NEDC).

Gamindama savo automobilius, „Subaru“ visų pirma siekia, kad jie būtų nepriekaištingi kelyje, o ne demonstruotų puikius rezultatus laboratorijoje. Neseniai atlikto degalų sąnaudų testo rezultatai parodė, kad tik penkių markių modeliams pavyko pasiekti savo deklaruojamus rodiklius. Šios sąžiningumo lygos elitui priklauso ir „Subaru“.
Naujausiame Vokietijos žurnalo „Auto motor und sport“ numeryje (Nr. 26/2015) paskelbtas straipsnis apie automobilių gamintojų atsakomybę už savo deklaruojamus taršos ir degalų sąnaudų rodiklius. Atliekant šį testą, „Subaru“ pateko tarp kelių gamintojų, kurių automobilių degalų sąnaudos yra mažesnės už oficialias Europos transporto priemonių degalų suvartojimo normas (NEDC).

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Auto Motor und Sport consumption test results


„Jaguar“ ir „Subaru“ pasiekė geriausius testo rezultatus – jie buvo atitinkamai 11 ir 6 proc. mažesni už oficialiai paskelbtus degalų sąnaudų rodiklius. Didesnę ekonomiją tikrovėje nei bandymų stende pavyko įrodyti tik penkiems automobilių gamintojų ženklams. Dar dviejų markių automobilių degalų sąnaudos tiksliai atitiko NEDC normas. Visų kitų išbandytų markių automobilių rodikliai buvo ženkliai aukštesni. Nustatyti iki 14,4 proc. siekiantys neatitikimai.
Testas atliktas „Auto motor und sport“ įprastoje 275 km ilgio ekonomijos bandymų trasoje. Bandymų trasa driekiasi per užmiesčio kelius, greitkelius ir miesto gatves. Testas atliekamas stengiantis vairuoti ekonomiškai. Faktinės automobilių degalų sąnaudos išmatuotos žurnalo ekspertų „rankomis“. Per paskutiniuosius dvejus metus šiuo testu nustatyti 600 naujų automobilių kuro sąnaudų rodikliai.

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų