• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Degalinėse – tik Lietuvai skirtas, iš Suomijos atgabentas žieminis dyzelinas „ Neste Pro Diesel“, neužšąlantis iki -37 laipsnių šalčio.

Degalinėse – tik Lietuvai skirtas, iš Suomijos atgabentas žieminis dyzelinas „ Neste Pro Diesel“, neužšąlantis iki -37 laipsnių šalčio.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Šaltasis sezonas automobilistams jau prasidėjo – „Neste Lietuva“, įvertinusi oro sąlygas ir vairuotojų pageidavimus, anksčiau nei pernai atsivežė žieminių degalų. Lietuvą pirmą kartą pasiekė tik Suomijoje gaminamas žieminis „ Neste Pro Diesel“, kuris unikalių savybių nepraranda iki -37 laipsnių šalčio. Taip pat degalinėse jau prekiaujama ir žieminiu dyzelinu „Futura“.

REKLAMA

„Įvertinę temperatūros pokyčius, orų prognozes bei vairuotojų atsiliepimus, nutarėme anksčiau atvežti į Lietuvą suomiško žieminio „Neste Pro Diesel“ ir dyzelino „Futura“, kurių automobilistai laukia ir nemažai kas pradeda naudoti jau pačioje šaltojo sezono pradžioje. Bendrai šaltojo sezono laikotarpiu Lietuvos vairuotojai sunaudoja apie 300 milijonų litrų žieminio dyzelino, ypač didelė paklausa būna šalčiausiais žiemos mėnesiais – sausį, vasarį“, – pasakojo Audrius Miežys, UAB „Neste Lietuva“ Mažmeninės prekybos skyriaus vadovas.

REKLAMA
REKLAMA

Spustelėjus šaltukui, vasarinės ir/ar pereinamosios klasės dyzelinas greičiau drumsčiasi, tampa klampus, todėl prasčiau veikia degalų purkštukai, užsikemša filtrai, sunkiau prasisuka variklio stūmokliai užvedant jį. „Daugelis vairuotojų žino, kad atšalus orams, bet kurį rytą gali netikėtai įstrigti neužsivedančioje mašinoje.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Dažniausiai staiga nustoja veikti ne pirmos jaunystės akumuliatoriai, bet pasitaiko ir rimtesnių gedimų. Todėl daugelis apsidrausdami nuo papildomų rūpesčių, iškart ima pilti būtent žieminį dyzeliną“, – aiškino A.Miežys. Šiuo metu „Neste Oil“ degalinių saugyklos pripildytos vairuotojų jau pripažinto žieminio dyzelino „Futura“ ir naujojo žieminio dyzelino „Neste Pro Diesel“, kurio iki šiol buvo galima į automobilio baką įsipilti tik Suomijoje.

REKLAMA

Lyginant su tradiciniu dyzelinu, žieminio „Neste Pro Diesel“ atsparumas šalčiui yra gerokai didesnis. Jo drumstimosi temperatūra yra -32 °C. Žemiausia temperatūra, kuriai esant šį dyzeliną galima naudoti, yra -37 °C.

”Spalio 7 dieną pradėjus prekybą naujuoju vasariniu „Pro Diesel“, jį greitai pamėgo vairuotojai – pardavimai 3 kartus viršijo lūkesčius, todėl degalinių, kuriose galima įsigyti „Pro Diesel“, dar šiemet padidiname iki 46”, – sakė A.Miežys.

REKLAMA

„Pro Diesel” dyzelinas yra pirmas pasaulyje dyzelinas, atitinkantis pačias griežčiausias Pasaulio degalų chartijos (World Wide Fuel Charter) rekomendacijas. Jos paremtos Europos, JAV ir Azijos automobilių gamintojų moksliniais tyrimais ir nustato gerokai aukštesnes už standartines degalų specifikacijas.

Nepriklausomame Suomijos techninių tyrimų centre VTT atlikti bandymai parodė, kad „Pro Diesel” dyzelino sąnaudos yra iki 5 proc. mažesnės negu tradicinio dyzelino, sukimo momentas padidėja iki 4 proc., CO2 emisijos degalų ciklo metu sumažėja iki 20 proc.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų