Per pastaruosius kelis metus apie „De Tomaso“ legendos atgimimą rašėme ne vieną kartą. Skelbėme apie kuriamus naujus modelius, apie Italijos pietuose sukurtas darbo vietas, tačiau „De Tomaso“ vardas vėl išnyks iš šių dienų automobilių pasaulio žemėlapio – pranešama, kad „De Tomaso“ bankrutuoja.
O viskas atrodė taip užtikrintai. Štai prieš du metus Italijos ekonomikos vystymo ministras Paolo Romani skelbė, kad šie automobiliai bus gaminami Sicilijoje esančioje „Fiat“ gamykloje „Termini Imerese“. Tuomet, kad probleminiame regione pavyktų išsaugoti darbo vietas, šalies valdžia nusprendė ieškoti gamyklą galinčios išsinuomoti įmonės, kuri Sicilijoje galėtų pradėti automobilių gamybą.
Šalies valdžiai priimtiniausi pasirodė verslininko Jean Mario Rossignol pasiūlymai. Jis anksčiau vadovavo „Lancia“, „Telecom Italia“ ir „Zanussi“ kompanijoms. 2009 Jean Mario Rossignol išpirko „De Tomaso Automobili SpA". Anksčiau „De Tomaso“ gamino sportiškus automobilius nuo 1964 iki 2004 metų.
Legendinį vardą atgaivinęs verslininkas tikėjosi kiekvienais metais pagaminti po 8000 automobilių. Planuota gaminti kompaktiškus visureigius, didžiulį sedaną ir į GT tipo automobilių lygą pretenduojantį sportišką kupe. Tačiau tai taip ir liko gražia vizija.