Daumantas mūsų akiratyje atsiduria ne pirmąjį kartą. Prieš keletą metų į „Jūsų projektai“ rubriką Daumantas pateko kartu savo bičiuliu Mantu. Tuomet abudu automobilių mėgėjai savo vairuojamas mašinas papuošė stilingais lipdukais, kurie ne pirmos jaunystės „Honda Civic“ ir „Volkswagen Golf“ pavertė važinėjančiais margučiais. Šį kartą su Daumantu pakalbėsime apie jo naujausią projektą, kuris šių metų sezonui pasidabino ne tik išraiškingomis spalvų schemomis, bet ir pakankamai galinga jėgaine, kuri leidžia pasakyti, jog šis „Volkswagen Golf“ yra greitas automobilis.
Kadangi su Daumantu bendraujame jau ne pirmą kartą, iš pradžių paklausėme - „Kas per šiuos metus pasikeitė?“ Vilniuje gyvenantis vaikinas labai ilgai žodžių neieškojo ir pradėjo nuo ten, kur kadaise baigėme - spalvoto „Volkswagen Golf“.
„Pasikeitė automobilis. Dar važinėdamas margučiu - supratau, kad noriu originalaus „Volkswagen Golf GTI“. Tuo metu jis atrodė pakankamai galingas, ypač, kai lygindavau jį su saviškiu modeliu, kuris turėjo maždaug 80 arklio galių.“
„Vieną žiemos vakarą man nusišypsojo laimė - pavyko surasti GTI modelį, kuris, deja, buvo dalyvavęs autokroso varžybose. Iš pradžių stengiausi nedėti daugybės vilčių ir tikėtis pačio blogiausio, tačiau nuvykus ir apžiūrėjus automobilį galėjau savo blogą nuojautą nuraminti. Tą patį vakarą automobilį parsivariau namo.“
„Kadangi planų naujam automobiliui turėjau pakankamai daug, teko atsisveikinti su margučiu, o gauti pinigai leido įgyvendinti pirmąsias modifikacijas.“
Naujas projektas, naujas automobilio kvapas Daumantui suteikė antrąjį kvėpavimą, nes noras tobulinti ir keisti įvairiausius parametrus didėjo ne dienomis, bet valandomis.
„Pirmąjį automobilio sezoną gatvėse pradėjau su nauja spalvų schema (Martini spalvų schema, kuri buvo naudojama ant lenktyninių bolidų). Antrojo sezono metu atsisakiau „Martini“ spalvų schemos ir ją pakeičiau mėlyna kėbulo spalva. Tuo tarpu šių metų sezonui pasiruošiau kur kas rimčiau. Automobilį papuošiau nauja spalvų schema už kurios sukūrimą labai norėčiau padėkoti „PER4M Media“.
O kaip gi variklio skyrius? - paklausėme Daumanto.
„Variklio skyrius per tuos metus keitėsi ne vieną kartą. Tris kartus keičiau variklio valdymo kompiuterį, kasmet prisijaukindavau vis daugiau arklių. Pirmojo sezono gale „Golfui“ pripūtėm 200 arklio galių. Tuomet šis rodiklis atrodė įspūdingai, nes jautėsi kaip visiškai kitas automobilis. Jis jautėsi labai gyvas ir greitas. Sekančiame sezone variklio galia padidėjo iki 250, tačiau atėjus žiemai sau pasakiau - reikia atsukti kranelį iki 300 arklio galių. Kodėl būtent 300? Kažkaip visą laiką 300 arklio galių buvo mano siekiamybė, lyg kažkoks atskaitos taškas.
Pakalbėkime apie modifikacijas, kurių čia tikrai netrūksta. Kokius darbus reikia atlikti, jog galėtum džiaugtis štai tokiu automobiliu?
„Didžiąją dalį laisvalaikio ir beveik visus žiemos vakarus būdavau garaže prie mašinos. Per tas dienas sugebėjau padaryti daugybę įvairiausių pokyčių. Pradedant keturių varančiųjų ratų sistema, kurios įdėjimas pareikalavo nemažai kantrybės. Labai ilgai užtrukome, nes reikėjo kelti šachtą, bagažinę ir dar daug visokių darbų nudirbti. Per žiemą patikrinome visus mazgus. Trumpai tariant - viską išrinkome ir vėl surinkome atgal.
Ar teko susidurti su kokiais nors sunkumais modifikuojant automobilį? Detalių trūkumu ar pavarų dėžės ožiavimusi?
- „Tfu tfu , kol kas su didesniais sunkumais susidurti neteko. Detalių trūkumą pajutau tada, kai teko gamintis priekinį pusašį, kuris yra trumpesnis nei modelyje su priekinių varančiųjų ratų pavara. Pavarų dėže, kol kas, kaprizų nerodo ir veikia taip kaip turi veikti. Tiesiog prieš sezoną profilaktiškai pasikeičiau tepalus : tiek dėžėje, tiek abiejuose reduktoriuose.
Ar tai paskutinė „Golf“ evoliucijos stadija?
- „Tikiuosi, kad taip. Prie automobilio dar reikės padirbėti, tačiau dabar neplanuoju tokių kardinalių pasikeitimų.
Modifikacijų sąrašas :
- 9A variklis
- „Oversize“ stūmokliai
- TD05HRA - 16G6 - 9.8T Turbo
- 850cc purkštukai
- „Frontera“ tarpinis suslėgto oro aušintuvas
- „HKS“ bov'as
- „Honda P76“ kompiuteris
- „OMP TRS“ sėdynės
- „SABELT“ šešių taškų diržai
- Homogloguoti lankai
- „Voomeran“ arkų praplatintojai
- OZ VEGA R15 9.5J ratlankiai
- „Metaplast“ kapoto iškilimas
- „Votex“ ir „Zender“ galiniai spoileriai
- „TA Technix“ reguliuojamo aukščio amortizatoriai
- „Syncro“ transmisija
- „G60“ stabdžių sistema
VIDEO
Už nuotraukas didžiulis ačiū „
PER4M MEDIA“.