• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

 Daugiau kaip trečdalis 20-29 metų apklaustų Lietuvos gyventojų yra vienišiai - neturi ne tik vyro ar žmonos, bet ir nuolatinio partnerio.

 Daugiau kaip trečdalis 20-29 metų apklaustų Lietuvos gyventojų yra vienišiai - neturi ne tik vyro ar žmonos, bet ir nuolatinio partnerio.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Tai atskleidė bendrovės „OMD Lietuvos“ tyrimas, per kurį internetu apklausta 3263 Lietuvos gyventojai nuo 15 iki 59 metų. Taip pat analizuoti 12 šeimų įpročiai. Bendrovė tyrimą įgyvendino su agentūra „Baltijos tyrimai“.

REKLAMA

Spaudos konferencijoje trečiadienį pristatydamas reprezentatyvaus tyrimo rezultatus bendrovės „OMD Lietuva“ vadovas Darius Gricius pabrėžė, kad prailgintas vienišiaus gyvenimas lemia naujus gyventojų vartojimo įpročius - tokie žmonės atideda ne tik šeimos kūrimą, vaikų susilaukimą, bet ir būsto įsigijimą.

REKLAMA
REKLAMA

„Lūžis yra netgi ne poros atsiradimas, ne santuokos ar gyvenimo poroje (atsiradimas), bet būtent vaikų susilaukimas“, - aiškino D.Gricius.

„OMD Lietuva“ tyrimų projektų vadovė Gintarė Surgutanovienė dėstė, kad jaunimui atsisakius „didžiųjų pirkinių“, jie daugiau keliauja, pramogauja. Kartu ji atkreipė dėmesį į vyresnius, vaikus užauginusius žmones, į kuriuos dabar dažniausiai orientuojasi vaistų pardavėjai.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

„Aišku, čia jau atsiranda pajamų aspektas, bet miestiečiai, gaudami vidutines ir aukštesnes pajamas, jau atsilaisvinę nuo tos pareigos rūpintis savo vaikais, pradeda atrasti naujus dalykus, pradeda domėtis technologijomis, įvaldyti jų naudojimą. Jų vartojimas yra galbūt mažiau spontaniškas, bet jie irgi yra tam tikras vartojimo variklis“, - dėstė G.Surgutanovienė.

REKLAMA

Tyrimo metu aiškinantis taupymo įpročius, paaiškėjo, kad gyventojai prie neišvengiamų išlaidų priskiria ryšio priemones - pavyzdžiui, penktadalis asmenų, kurie teigė esantys priversti taupyti kasdienėms išlaidoms, per pastaruosius metus įsigijo išmanųjį telefoną.

„Net finansiškai sunkiau gyvenantys nėra linkę atsisakyti tokių paslaugų. Jie geriau atsisakys sveikatos kažkokių papildomų priemonių - ar tai vitaminai būtų, ar kažkoks laisvalaikis, bet televizija, internetas - koks tai bebūtų namų ūkis, vartotojai to neatsisakys“, - sakė G.Surgutanovienė.

 

Naujienų agentūros BNS informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB "BNS" sutikimo draudžiama.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų