• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Pigių skrydžių „Ryanair“ bendrovės išplatintame pranešime nors ir teigiama, kad ši kompanija išlieka nr. 1 aviakompanija Europoje, žvelgiant į praeitų metų statistiką ne tik mažiau skrydžių atvyko laiku, bet ir trigubai padaugėjo keleivių skundų.

Pigių skrydžių „Ryanair“ bendrovės išplatintame pranešime nors ir teigiama, kad ši kompanija išlieka nr. 1 aviakompanija Europoje, žvelgiant į praeitų metų statistiką ne tik mažiau skrydžių atvyko laiku, bet ir trigubai padaugėjo keleivių skundų.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Pranešime rašoma, kad kovo mėnesį 88 proc. skrydžių atvyko numatytu laiku, tuo tarpu 2015 metais šis skaičius siekė 91 proc.

REKLAMA

Padaugėjo ir keleivių skundų. 2015 metais kovo mėnesį 1 tūkstančiui klientų sulaukta 0,47 skundų, o 2016 metais kovo mėnesį – 1,41.

Skundų dėl bagažo skaičius išliko toks pat. Mažiau nei 1 skundas dėl pamesto bagažo 2 tūkst. klientų.

„Kovo mėn. Ryanair pervežė daugiau kaip 8.5 mln. klientų ir įvykdė 48 tūkst. skrydžių iš kurių 89% atvyko numatytu laiku. Šalia to Ryanair ir toliau aktyviai plečia savo maršrutų tinklą bei tęsia “Always Getting Better” programą, kurios tikslas gerosios keleivių patirties kūrimas. Ryanair siūlo kur kas daugiau nei tik žemiausias kainas Europoje”, - informuoja „Ryanair“ Komunikacijos skyriaus vadovas Robin Kiely.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų