Pranešime rašoma, kad kovo mėnesį 88 proc. skrydžių atvyko numatytu laiku, tuo tarpu 2015 metais šis skaičius siekė 91 proc.
Padaugėjo ir keleivių skundų. 2015 metais kovo mėnesį 1 tūkstančiui klientų sulaukta 0,47 skundų, o 2016 metais kovo mėnesį – 1,41.
Skundų dėl bagažo skaičius išliko toks pat. Mažiau nei 1 skundas dėl pamesto bagažo 2 tūkst. klientų.
„Kovo mėn. Ryanair pervežė daugiau kaip 8.5 mln. klientų ir įvykdė 48 tūkst. skrydžių iš kurių 89% atvyko numatytu laiku. Šalia to Ryanair ir toliau aktyviai plečia savo maršrutų tinklą bei tęsia “Always Getting Better” programą, kurios tikslas gerosios keleivių patirties kūrimas. Ryanair siūlo kur kas daugiau nei tik žemiausias kainas Europoje”, - informuoja „Ryanair“ Komunikacijos skyriaus vadovas Robin Kiely.