Vos dešimčia sekundžių nuo jų atsiliko pragariškai sunkią dieną išgyvenęs Vaidoto Žalos ir Andris Malnieks duetas. „Reduktoriuje radome dviejų nykščių dydžio skylę“, – taip savo sėkmę pristatė 7–ąją vietą bendroje įskaitoje užėmusio „DHL Racing“ ekipažo šturmanas Kastytis Torrau. „Turėjome turbinos slėgio problemų“, – dalinosi Giedrius Notkus. Viena po kitos, būtent tokio tipo istorijos plūdo iš pavargusių dalyvių veidų.
Dvi dienos ir simboliškas tryliktasis ralis iš sportininkų pareikalavo visko, negailėdamas nei jų technikos, nei pačių ekipažų. 12 duetų finišo nepasiekė: dalis iš jų gerokai gadino nervus varžybų teisėjams, ne tik pabaigdami savo pasirodymą, bet užtverdami kelią į finišą kitiems.
Ralio valdymo centras visą dieną plušo siekdamas sėkmingai pabaigti dienos šventę ir Uteną po truputį apgaubiant tamsai, galėjo pagaliau atsipūsti – gerokai aptalžyti pavyzdinės žiemos, visi dalyviai finišą pasiekė saugiai. Gilūs atodūsiai buvo girdimi ir lietuvių ekipažų lūpose: nepaisant visų V. Žalos pastangų susigrąžinti savo persvarą bendroje ralio įskaitoje, jau prieš paskutinį greičio ruožą teko nuryti karčią tiesą – čekams šiandien sekėsi geriau ir pirmojo šių metų festivalio nugalėtojų taurė keliaus į svečią šalį. Nepaisant techninių problemų ir kovos su danga,
„Agrorodeo“ ekipažas negali liūdėti ilgai – pernai iki čempionų titulo jiems pritrūko bent jau startuoti „Winter Rally“ sudėtyje, tad šiemet parodyta antroji vieta yra tikrai puikus rezultatas.
Po visą dieną kankinusių techninių problemų, panašiai jautėsi G. Notkaus, bei D. Strižano duetas – pernai metų čempionai džiaugėsi netikėtai pakilę ant trečiojo podiumo laiptelio ir į Panevėžį iškeliavo su misija iki pavasario išlyginti gerokai aplandytas bolido skardas. Kone apmaudžiausias dienos epizodas nutiko paskutiniame dienos greičio ruože. Su nauju šturmanu į Uteną atriedėjęs ralio senbuvis Vytautas Švedas nesėkmingai peršoko vieną iš tramplynų ir to užteko ankstyvam finišui.
Kauniečiai kovojo dėl pergalės klasėje bei vietos penketuke, tad pabaigti savo pasirodymą iki podiumo likus mažiau nei dešimčiai kilometrų iš tiesų apmaudu. Kiek smagesne gaida savo dieną pabaigė Deividas Gezevičiaus ir Tomas Nenartavičius. Viena ašimi varoma „Opel Astra“ iš pirmo žvilgsnio neatrodo kaip vienas greičiausių ralio automobilių, tačiau tai tik įvaizdis – nuo ralio lyderio atsilikę dešimčia minučių, jie prie Utenos daugiafunkcinio sporto centro grįžo penki bendroje įskaitoje.
Ukmergės AMSK atstovaujantis ekipažas sulaukė pagyrų ne tik iš ralio fanų, bet ir kolegų. Neseniai pranešę, jog ruošia naują automobilį, Deividas ir Tomas sėkmingai įrodė, jog ir senasis gali nesunkiai juos atvežti į vieno sudėtingiausių ralių finišą – ne tik atvežti, bet ir aplenkti nemažą dalį gerai žinomų šalies atletų. Sudėtingas, pareikalavęs didelio susikaupimo ir dešimčių buferių – taip atrodė tryliktasis „Winter Rally“.
Pagaliau Lietuvą aplankiusi kokybiška žiema į regiono žvyrkelius pritraukė ne tik džiuginantį sportininkų kiekį, bet ir įspūdingus aistruolių būrius, tad belieka tikėtis, kad daugelį metų rusenusios žiemiško ralio tradicijos ir toliau sėkmingai džiugins šio sporto mėgėjus.