Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Automobiliai iš pelenų yra prikelinėjami dažnai. Vieni projektai tampa legendomis, kiti taip ir nepasiekia savo galutinės formos. Mes norime su jumis pasidalinti mašinos prikėlimo projektu, prie kurio vienas amerikietis sistemingai dirbo ištisus metus.
Gordis, yra užkietėjęs „Datsun“ entuziastas, meilę šiai markei perėmęs iš savo tėvo, kuris, beje, vairuoja baltutėlį „240Z“. Taigi, vyrukas nusprendė ir sau pasidaryti sportišką automobilį ant „510“ bazės. Nors pradžioje jo galvoje sukosi mintys apie „GM LS1“ agregatą, stovintį mažame kėbule, bet galiausiai buvo pasirinktas lengvesnis ir silpnesnis motoras, kuris labiau atitiks mašinos charakterį.
Projekto autorius turėjo ganėtinai ribotą biudžetą, o jo tikslai atrodė išties rimtai – sukurti ne tik trasai bet ir gatvei skirtą „Datsun‘ą“, kurį kartais vairuos ir jo žmona. Projekto bazė iš pradžių atrodė apgailėtinai – surūdijęs, apleistas skardos gabalas. Tačiau Gordis liko atkaklus ir atgaivino kiekvieną kėbulo kvadratinį centimetrą.
Paruošus kėbulą, atėjo laikas jį pastatyti ant kojų – sumontuoti originalūs traversai, o pakaboje panaudotos sportinės, sustiprintos dalys. Posūkius lengviau įveikti padeda „Koni“ amortizatoriai ir „Willwood“ stabdžių sistema. Automobilis yra apautas penkiolikos colių slikais, kurių plotis siekia net 225 milimetrus. To pakanka, kad Gobio „Datsun“ kelio laikytųsi lyg išsigandęs mažametis savo mamos.
Po variklio dangčiu slepiasi keturių cilindrų 2,4 litro darbinio tūrio motoras, pasiskolintas iš „Pontiac Solstice“. Gamykliškai, agregatas generuoja 170 arklio galių, o pridėjus sportines įsiurbimo ir išmetimo sistemas, and DYNO stendo prasuktas „Datsun‘as“ ratams tiekia 159 ristūnus. To užtenka, kad esant poreikiui, Gobis automobilį gali pastatyti skersą.
Išvaizdoje atlikta tik keletas subtilių prisilietimų, kurie daugiau skirti pagreitinti automobilį. Labiausiai į akis krenta priekyje sumontuotas reguliuojamas difuziorius, kuris suteikia taip reikiamos prispaudžiamosios galios. Taip pat visi stiklai yra pakeisti į plastikinius, siekiant numesti kuo daugiau svorio. O prie tamsiai žalios kėbulo spalvos puikiai dera bronziniai „Grid-V“ ratlankiai.
Ištisus metus prie automobilio dirbęs Gordis žada, jog tai dar ne pabaiga. „Datsun‘as“ jau pilnai važiuojantis, tačiau vyrukas ketina kiek patobulinti valdymo charakteristikas, pakeisti, pareguliuoti važiuoklės komponentus. Tuomet idėjų sąrašas apsistoja ties varikliu, kuris tikriausiai susilauks šalimais švilpiančios turbinos.
Automobiliai iš pelenų yra prikelinėjami dažnai. Vieni projektai tampa legendomis, kiti taip ir nepasiekia savo galutinės formos. Mes norime su jumis pasidalinti mašinos prikėlimo projektu, prie kurio vienas amerikietis sistemingai dirbo ištisus metus.
Gordis, yra užkietėjęs „Datsun“ entuziastas, meilę šiai markei perėmęs iš savo tėvo, kuris, beje, vairuoja baltutėlį „240Z“. Taigi, vyrukas nusprendė ir sau pasidaryti sportišką automobilį ant „510“ bazės. Nors pradžioje jo galvoje sukosi mintys apie „GM LS1“ agregatą, stovintį mažame kėbule, bet galiausiai buvo pasirinktas lengvesnis ir silpnesnis motoras, kuris labiau atitiks mašinos charakterį.
Projekto autorius turėjo ganėtinai ribotą biudžetą, o jo tikslai atrodė išties rimtai – sukurti ne tik trasai bet ir gatvei skirtą „Datsun‘ą“, kurį kartais vairuos ir jo žmona. Projekto bazė iš pradžių atrodė apgailėtinai – surūdijęs, apleistas skardos gabalas. Tačiau Gordis liko atkaklus ir atgaivino kiekvieną kėbulo kvadratinį centimetrą.
Paruošus kėbulą, atėjo laikas jį pastatyti ant kojų – sumontuoti originalūs traversai, o pakaboje panaudotos sportinės, sustiprintos dalys. Posūkius lengviau įveikti padeda „Koni“ amortizatoriai ir „Willwood“ stabdžių sistema. Automobilis yra apautas penkiolikos colių slikais, kurių plotis siekia net 225 milimetrus. To pakanka, kad Gobio „Datsun“ kelio laikytųsi lyg išsigandęs mažametis savo mamos.
Po variklio dangčiu slepiasi keturių cilindrų 2,4 litro darbinio tūrio motoras, pasiskolintas iš „Pontiac Solstice“. Gamykliškai, agregatas generuoja 170 arklio galių, o pridėjus sportines įsiurbimo ir išmetimo sistemas, and DYNO stendo prasuktas „Datsun‘as“ ratams tiekia 159 ristūnus. To užtenka, kad esant poreikiui, Gobis automobilį gali pastatyti skersą.
Išvaizdoje atlikta tik keletas subtilių prisilietimų, kurie daugiau skirti pagreitinti automobilį. Labiausiai į akis krenta priekyje sumontuotas reguliuojamas difuziorius, kuris suteikia taip reikiamos prispaudžiamosios galios. Taip pat visi stiklai yra pakeisti į plastikinius, siekiant numesti kuo daugiau svorio. O prie tamsiai žalios kėbulo spalvos puikiai dera bronziniai „Grid-V“ ratlankiai.
Ištisus metus prie automobilio dirbęs Gordis žada, jog tai dar ne pabaiga. „Datsun‘as“ jau pilnai važiuojantis, tačiau vyrukas ketina kiek patobulinti valdymo charakteristikas, pakeisti, pareguliuoti važiuoklės komponentus. Tuomet idėjų sąrašas apsistoja ties varikliu, kuris tikriausiai susilauks šalimais švilpiančios turbinos.