• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

„Stellantis“ darbuotojų interesus ginančios profsąjungos yra pasirengusios surengti masinį streiką dėl nuolatos mažėjančių gamybos pajėgumų ir darbo stokos. 

27

„Stellantis“ darbuotojų interesus ginančios profsąjungos yra pasirengusios surengti masinį streiką dėl nuolatos mažėjančių gamybos pajėgumų ir darbo stokos. 

REKLAMA

Didžiausią narių skaičių turinčios profsąjungos spalio 18 dieną paragino surengti vienos dienos įspėjamąjį streiką, kuris, tikimasi, paragins „Stellantis“ vadovą rimčiau pažiūrėti į esamos situacijos rimtumą. 

Remiantis FIM-CISL profsąjungos duomenimis, daugumos Italijoje esančių „Stellantis“ gamyklų pajėgumai pirmąjį šių metų pusmetį drastiškai sumažėjo. Jos duomenimis, gamybos apimtys šalyje sumažėjo 25 proc. 

Prognozuojama, jog šiemet Italijoje „Stellantis“ pagamins šiek tiek daugiau nei 500 000 automobilių, kuomet 2023 metais šis rodiklis siekė 751 000. 

REKLAMA
REKLAMA

„Padėtis – labai bloga“, – sakė UILM atstovas Rocco Palombella per rugsėjo 24 d. spaudos konferenciją, surengtą kartu su FIOM ir FIM-CISL, kitų dviejų pagrindinių Italijos metalo apdirbėjų profesinių sąjungų, vadovais.

REKLAMA

Pastaraisiais mėnesiais „Stellantis“ Italijos gamyklų veikla ne kartą buvo sustabdyta, daugiausia dėl sumažėjusios automobilių paklausos rinkoje. Dėl to darbuotojai buvo išleisti, iš dalies vyriausybės finansuojamų, atostogų. 

Italijos vyriausybė vadovė Giorgia Meloni jau kelis mėnesius nesutaria su „Stellantis“, kuriai priklauso „Fiat“, „Alfa Romeo“ ir „Maserati“ itališki prekių ženklai, kaltindama automobilių gamintoją, kad šis apleido savo istorines gamybos bazes Italijoje.

REKLAMA
REKLAMA

Vyriausybė šiuo metu derasi su „Stellantis“, vieninteliu stambiu šalies automobilių gamintoju, kad iki šio dešimtmečio pabaigos Italijoje būtų pagaminama 1 mln. automobilių per metus, tačiau, kol kas, susitarimas nepasiektas.

Kol „Stellantis“ nesileidžia į konstruktyvesnes diskusijas, Italijos vyriausybė veda derybas su automobilių gamintojais iš Kinijos. Tokiu būdu Italija trokšta pritraukti naujų investicijų ir tokiu būdu atgaivinti ne pačioje palankiausioje padėtyje esanti automobilių pramonės sektorių. 

Vis dėlto, tokius vyriausybės planus UILM atstovas Rocco Palombella vertina skeptiškai. Jis mano,  jog šiandien tai bus padaryti be galo sudėtinga, vien dėl esamos padėties naujų automobilių rinkoje. 

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų