„Mes neabejojame kelio rekonstrukcijos būtinumu, tačiau mums kyla daug klausimų dėl jos kainos. Pagal mūsų turimą informaciją, iš 605 mln. Lt, numatytų šiam projektui, faktiniai kelio rekonstrukcijos darbai kainuos 277 mln., t. y. net mažiau negu pusė visam projektui numatytos sumos. Už šią sumą bus rekonstruoti 72 km kelio. O tai reiškia, kad vieno kilometro rekonstrukcijos kaina yra 3,85 mln. Lt. O mus konsultavę specialistai pažymi, kad tokie darbai turi kainuoti kur kas pigiau. Be to, net 207,8 mln. Lt bus skirta išmokėti paskolų palūkanomis, administravimo išlaidoms ir panašiai, todėl šiandien paprašėme pagrįsti, ar tikrai tiek pinigų būtina išleisti“, — sakė Seimo Darbo partijos frakcijos seniūnas Vytautas Gapšys.
Anot V. Gapšio, šiuo metu nutarimo projektas dėl kelio Vilnius–Utena rekonstrukcijos neturi net aiškinamojo rašto, todėl pritarti jam Seimo Darbo partijos frakcijos nariai negali.
„Koalicijos partnerių paprašėme pateikti išsamesnius skaičiavimus ir išaiškinimus, kurie galėtų išsklaidyti abejones dėl rekonstrukcijos kainos. Kai tokie skaičiavimai bus pateikti, aiškiau bus ne tik Seimo nariams, bet ir visuomenei, mat ekspertams, su kuriais teko bendrauti, kelio kaina taip pat atrodo pernelyg didelė“, — pabrėžė Seimo narys.