Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
„
Ferrari“ automobilius vairuojantiems benzingalviams pastaruoju metu nesiseka. Prieš keletą savaičių retas „
Ferrari Enzo“ pateko į avariją Nyderlanduose, o dabar nuo kelio nulėkė ribotos laidos „Ferrari 488 Pista“, kurio vertė gali siekti ne mažiau kaip 300 000 eurų.
Pasak vietinės žiniasklaidos išplatintų pranešimų, automobilio vairuotojas tiesiog nesugebėjo suvaldyti greitkeliu lėkusio „
Ferrari 488 Pista“, dideliu greičiu rėžėsi į metalinį atitvarą ir įvažiavo į griovį.
Smūgio iš ties būta stipraus. Automobilis tiesiog „palindo“ po metaliniu atitvaru. Smūgio metu buvo sumaitota priekinė automobilio dalis. Apie kitus, nematomus pažeidimus, ko gero, net neverta kalbėti, nes remonto sąskaita oficialioje „Ferrari“ atstovybėje bus neįtikėtinai didelė.
Policijos departamento atstovai kalbėdami su kolegomis iš skirtingų žiniasklaidos leidinių tikino, jog šios avarijos priežastis – nepalankios oro sąlygos bei per didelis automobilio greitis. Kadangi ryte įvyko ryte, policijos pareigūnai neatmeta galimybės, jog tam tikrose vietose kelio danga buvo padengta ledu.
Į avariją patekęs „Ferrari“, kaip ir minėjome anksčiau, nėra tik dar vienas „Ferrari“. „Ferrari 488 Pista“ yra sportiškesnė, grubesnė ir agresyvesnė standartinio modelio versija, kurios galinius ratus suka 3,9 litro, 8 cilindrų variklis su dvejomis turbinomis.
„Ferrari 488 Pista“ esantis variklis generuoja 720 arklio galių ir 770 Nm sukimo momentą. Būtent šio motoro dėka „Pista“ sugebėjo įspūdingu tempu įveikti Niurburgringo lenktynių trasą, kurioje gamintojai mėgsta pademonstruoti savo inžinierinius pasiekimus.
„
Ferrari“ automobilius vairuojantiems benzingalviams pastaruoju metu nesiseka. Prieš keletą savaičių retas „
Ferrari Enzo“ pateko į avariją Nyderlanduose, o dabar nuo kelio nulėkė ribotos laidos „Ferrari 488 Pista“, kurio vertė gali siekti ne mažiau kaip 300 000 eurų.
Pasak vietinės žiniasklaidos išplatintų pranešimų, automobilio vairuotojas tiesiog nesugebėjo suvaldyti greitkeliu lėkusio „
Ferrari 488 Pista“, dideliu greičiu rėžėsi į metalinį atitvarą ir įvažiavo į griovį.
Smūgio iš ties būta stipraus. Automobilis tiesiog „palindo“ po metaliniu atitvaru. Smūgio metu buvo sumaitota priekinė automobilio dalis. Apie kitus, nematomus pažeidimus, ko gero, net neverta kalbėti, nes remonto sąskaita oficialioje „Ferrari“ atstovybėje bus neįtikėtinai didelė.
Policijos departamento atstovai kalbėdami su kolegomis iš skirtingų žiniasklaidos leidinių tikino, jog šios avarijos priežastis – nepalankios oro sąlygos bei per didelis automobilio greitis. Kadangi ryte įvyko ryte, policijos pareigūnai neatmeta galimybės, jog tam tikrose vietose kelio danga buvo padengta ledu.
Į avariją patekęs „Ferrari“, kaip ir minėjome anksčiau, nėra tik dar vienas „Ferrari“. „Ferrari 488 Pista“ yra sportiškesnė, grubesnė ir agresyvesnė standartinio modelio versija, kurios galinius ratus suka 3,9 litro, 8 cilindrų variklis su dvejomis turbinomis.
„Ferrari 488 Pista“ esantis variklis generuoja 720 arklio galių ir 770 Nm sukimo momentą. Būtent šio motoro dėka „Pista“ sugebėjo įspūdingu tempu įveikti Niurburgringo lenktynių trasą, kurioje gamintojai mėgsta pademonstruoti savo inžinierinius pasiekimus.