Buvau visą savaitę labai nutolęs nuo „Dansu Dansu“, tačiau „Goooogle Analytics“ pasufleravo temą. Tiksliau, suteikė įžvalgą.
Mes vis stebimės, kad buitinės atliekos veržiasi į televiziją. Barniai ir paskalos… Kažkokie konfliktai… Kovos seime… Kovos versle… Kažkokie nerišlūs tūsai televizijos eteryje apie tai, kas ko geidė visą laiką…
Ir žinot ką? Iš pradžių esi jaunas, naivus ir idealistas. Bet kai vieną kartą pajunti skonį, supranti kur šuo (užkastas). Ir tada supranti, kad rimta žurnalistika yra pirmakursiams, kurie dar nespėjo gerai pasitūsint.
Pasirodo, paskalos ir bulvaras daro reitingus. Kaip manote, kada „Dansu Dansu“ turėjo eilinį reitingo šuolį? Taip, žinoma, šio – skandalo apie „postą apie IKI skandalą“ – metu. Skandalas daro skaitomumą. Kam mums rimti ir aštrūs straipsniai, jeigu dirba šlamštas?
Televizijos tai atrado seniai, todėl ir džiaugiamės „Kakadu“ bei kompanija. Jeigu norėtume iš „Dansu Dansu“ nors truputį uždirbti, darytume taip pat.
P.S. Tikiuosi, supratote šio įrašo ironiją.