Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
× Pranešti klaidą
@hehe, labai teisingas pastebėjimas, bet tekste minima kampanija "Aš galiu", kurią rėmė tabako kompanija, bet josios pavadinimas niekur nebuvo minimas ir į kampanijos turinį ji nesikišo (tik pasakė, jog turi būti apie žalingų įpročių prevenciją). Tokiu atveju, jeigu reklama daro neigiamą poveikį (skatina rūkyti), gali kaltinti tik kampanijos organizatorius, bet ne remėjus.
tai tik dar viena reklama su tikslu, kad isidemetu ir daugiau pirktu.
Negi nezinojote, jog ilgainiui vadinama "kova su rukymu" galiausiai netiesiogiai pavirsta rukymo propogavimu - o jaunimas tik nauja terpe - busimi imones produkcijos vartotojai - galima kalbetika nori, bet pasitvirtina stai kas - bloga reklama taip pat yra reklama, tas pats ir su nerukymo kampanijomis kurias remia tabako imones.
siurpoka
REKLAMA
REKLAMA
Dansu.lt: kai tabako kompanijos remia antirūkymo kampanijas