Norint sužinoti naujausias reklamos, viešųjų ryšių ar žiniasklaidos planavimo tendencijas, nebūtina bėgti į knygyną pirkti knygų ar užsisakyti apie tai rašantį žurnalą, kurio, beje, šiuo metu nėra. Tai – tikriausiai viena iš priežasčių, dėl ko egzistuoja šiuo metu vienas populiariausių lietuviškų blogų apie rinkodarą „Dansu dansu“. „Balsas.lt“ pateikia interviu su vienu jo autorių Arnoldinjo.
Koks didžiausias kuriozas jums nutiko per visą darbo rinkodaroje patirtį?
Kuriozai nutinka kasdien. Didžiausias ir nuolat besitęsiantis – baimė. Baimė suklysti ar padaryti kažką ne taip ar kitaip. Taip yra, nes egzistuoja kita, egoistiškesnė baimė – būti „nutarkuotam“, nes jei nepavyks, o būsi kažką padaręs ne pagal „kanonus“ – lėks tavo premija ar net galva. Galbūt skamba banaliai, bet būtent dėl to susidaro įdomių situacijų.
Kokia geriausia apie rinkodarą skaityta knyga?
Visos geros. Net ir didžiausias šlamštas „Vienuolis, kuris pardavė Ferrari“ duoda naudos suvokti, kas gerai ir kas blogai.
Kurią Lietuvos įmonę pavadintumėte inovatyviausia rinkodaros srityje?
„Coffee Inn“. Labai svarbu suvokti, kad inovacija yra ne priemonėse, o vadovo ar žmogaus, kuris rūpinasi tais reikalais, galvoje ir širdyje. Jei ten viskas tvarkoj, visa kita ateis savaime.
Jei turėtumėte galimybę pasirinkti, su kuo papietauti - Ph. Kotleriu ar Setu Godinu, ką rinktumėtės ir kodėl?
Su Kotleriu. Finansų rinkose yra akcijos ir išvestiniai finansiniai instrumentai, tai čia yra Kotleris ir S. Godinas. Akcijos yra tai, iš ko tie instrumentai kuriami...
Kaip gimė idėja sukurti „dansu.lt“? Keliese pradėjote, kokia blogo ateities vizija?
„Dansu Dansu“ gimė dviem žmonėms ėmus rašyti apie jiems aktualius dalykus, tai – ir saviraiškos priemonė. Šiandien mūsų yra 7 lygiaverčiai autoriai.
Ateityje „Dansu Dansu“ taps žingeidaus ir kūrybingo žmogaus saviraiškos erdve. Aiškumas bus ateityje. Šiandien su tuo dirbame.