Autoritetingo leidinio redakcijos šaltinių duomenimis, Helmutas Marko charizmatiškajam australui davė ultimatumą, kuris įpareigoja Danielį Ricciardo per artimiausias dvi lenktynes pademonstruoti lūkesčius pateisinantį rezultatą.
Jeigu D. Ricciardo nesugebės pademonstruoti atitinkamų rezultatų Japonijoje ir Kinijoje vyksiančiose varžybose, jo laukia Nyck de Vries likimas – prašymas susikrauti savo daiktus ir ieškotis užuovėjos kitur.
„The Herald“ šaltiniai taip pat tvirtina, jog „Red Bull“ į L. Lawsoną žvelgia kaip į tinkamą kandidatą, su kuriuo „Red Bull“ galėtų susieti savo ateitį ilgalaikėje perspektyvoje.
L. Lawsonas „Red Bull“ komandos vadovus sugebėjo sužavėti dar praėjusiais metais, tačiau jo kandidatūrą užgožė dukterinės komandos „Racing Bulls“ (dabar „AlphaTauri“) sprendimai pasirenkant pagrindinę pilotų sudėtį.
Vis dėlto, po lūkesčių nepateisinusios 2024 m. sezono pradžios, D. Ricciardo patiria vis didesnį spaudimą, jog galėtų išsaugoti vietą „Racing Bulls“ komandoje, nes „Red Bull“ jau dabar dėlioja ateities planus.
Manoma, jog Yuki Tsunoda vieta yra saugi, mat jis jau ne vieną kartą sugebėjo pranokti savo komandos draugą. Be to, užtikrintumo suteikia lenktynininko glaudūs ryšiai su „Honda“, kuri bus „Red Bull“ komandos variklių tiekėja iki 2025 m. pabaigos.
S. Perezo situacija taip pat nėra prasta. Jis vairuotojų įskaitoje šiuo metu užima trečią vietą ir nusileidžia tik M. Verstappenui ir C. Leclercui, o štai D. Ricciardo po trijų 2024 m. sezono etapų nėra pelnęs taškų, kurie padėtų „Racing Bulls“ komandinėje įskaitoje.
Australo padėtį sunkina ir tai, jog Y. Tsunoda šiemet visuose etapuose buvo greitesnis nors turi mažiau patirties.
L. Lawsonas „Formulėje 1“ debiutavo praėjusiais metais, kuomet turėjo pakeisti traumą patyrusį D. Ricciardo.
Penkiuose etapuose dalyvavęs sportininkas du kartus buvo arti dešimtosios vietos, o štai Singapūre jis lenktynes baigė 9-oje vietoje.