„Mes perkame vežimo paslaugą. Bet kuri įmonė, pateikusi pasiūlymą, su kuria bus sudaryta sutartis, turėtų laivavedį-kapitoną ir laivą – vandens autobusą. Jie plukdytų (keleivius – BNS), o mes būtume organizatorius ir užsakovas“, – BNS teigė „Klaipėdos keleivinio transporto“ laikinasis vadovas Andrius Samuilovas.
Jo teigimu, vandens autobuso paslaugas teiktų du laivai. Pagal konkurso sąlygas jie turėtų būti varomi elektra, turėti bent 12 vietų ir būti manevravimui Danės upe tinkamo dydžio bei aukščio.
Pasak A. Samuilovo, vandens autobuso paslaugoms vienam sezonui planuojama skirti iki 100 tūkst. eurų, o reguliarus vandens autobusas turėtų pradėti kursuoti kitą vasarą.
„Kadangi pati pakrantė dar neparuošta, neįrengtos stotelės-prieplaukos (...), tai viskas nusikėlė į kito sezono pradžią“, – teigė A. Samuilovas.
Planuojama, kad vandens autobusas kursuotų gegužės-spalio mėnesiais, o keleiviai galėtų naudotis viešojo transporto kortelėmis.
Vandens autobusas stotų šešiose stotelėse: senamiesčio, Liepų gatvės tilto, Danės vingio, Žolynų gyvenamojo rajono KU Botanikos sodo ir Tauralaukio tilto. Maršruto Danės upe ilgis – 7,9 km į vieną pusę, o maksimalus jo įveikimo laikas į vieną pusę – apie 60 minučių.
Kaip nurodoma centriniame viešųjų pirkimų portale, pasiūlymų konkursui laukiama iki rugpjūčio 8 dienos.