„Pirmos 7 dienos man, kaip šturmanui, nebuvo labai sunkios. Esu nustebęs, nes greičio ruožai buvo panašūs į klasikinį WRC ralį, kurį aš žinau ir kuris man patinka. Tačiau dabar prasideda atviros vietovės, važiuosime per kopas, upių vagomis, bekele. Reikės daug navigacijos, važiuoti azimutu. Man tai bus nauja. Turiu labai kruopščiai pasiruošti kelio knygą ir būti labai dėmesingas. Manau, kad Rafalas Sonikas man labai padės“, - pasakoja „General Financing – Autopaslauga by Pitlane“ šturmanas Sebastianas Rozwadowskis.
Pernai Dakaro ralio čempionu važiuodamas su keturračiu tapęs lenkas Rafalas Sonikas šiemet dėl gedimo jau pasitraukė iš lenktynių. Tuo metu lietuviai per laisvą dieną darė viską, kad gedimai daugiau nekištų kojos ir netrukdytų kilti aukštyn.
„Poilsio diena Dakare yra visiškai ne poilsio diena technikams, nes per šią dieną turime paruošti automobilį tolimesnei savaitės kovai. Keičiame arba inspektuojame praktiškai viską: greičių dėžę, priekinį reduktorių, amortizatorius, stabdžius, starterius, generatorius, vairo kolonėles, vairo stiprintuvus. Tikrai tai – labai brangi diena komandai, bet ji – privaloma, jeigu nori toliau konkurencingai kovoti. Panašu, kad antroji Dakaro dalis bus stipriai sudėtingesnė technikai, todėl norime būti gerai pasiruošę“, - sako „General Financing – Autopaslauga by Pitlane“ pilotas Benediktas Vanagas.
Aukščiausią vietą iš lietuvių bendroje įskaitoje užima Vanagas. Jis yra 27. Taip pat „Toyota Hilux“ vairuojantis, bet įvairiausių techninių problemų pastaruoju metu kankintas Antanas Juknevičius nuo Vanago atsilieka 2 val. 35 min. 23 sek. Jis – 40, bet žada atsigriebti.
Plačiau apie tai – TV3 reprotaže.