• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Ketvirtadienį Saudo Arabijoje tęsiasi Dakaro Ralis, kuriame šiandien dalyviai turės įveikti kilpines trasas Rijadoje.
Įdomu tai, kad šį kartą motociklininkai ir kitos transporto priemonės turės skirtingas trasas, o penktadienį jie apsikeis kilpomis. Šį kartą motociklininkų ir keturračių lauks 346 km, tuo tarpu kitų – 395 km greičio ruožas.
Kadangi dalyviai važiuos skirtingas trasas, kad būtų teisinga, jie išjungė GPS žemėlapį, kurį įjungs tik penktadienį.
Ne vieną varžovą dulkėse palikęs Vaidotas Žala mėgavosi vairavimu ir gyrė šturmaną
Lyderių karštligiškai nesivaikantis, bet tuo pat metu nuo jų pernelyg ir neatsiliekantis „Teltonika Racing“ komandos ekipažas,
Vaidotas Žala ir Paulo Fiuza, be nuotykių įveikę penktąjį greičio ruožą finišavo 15-oje vietoje, o bendroje įskaitoje pakilo į 11-ąją poziciją. Sportininkai viliasi, kad tokių dienų, kuomet beveik viskas klostosi pagal planą, šių metų Dakare bus ir daugiau.
„Šiandien smagi diena – visuomet gerai jautiesi, kai gali apkenkti net keletą varžovų iš karto. Atvažiavęs į neutralizacijos zoną suprasdavau, kad nuo lyderių pernelyg neatsiliekam. Labai daug laiko sutaupė ir Paulo – ne vienoje vietoje sutikome grupes automobilių, bet greitai susiorientavę palikdavome juos už nugaros“, – po finišo kalbėjo V. Žala.

Ketvirtadienį Saudo Arabijoje tęsiasi Dakaro Ralis, kuriame šiandien dalyviai turės įveikti kilpines trasas Rijadoje.
Įdomu tai, kad šį kartą motociklininkai ir kitos transporto priemonės turės skirtingas trasas, o penktadienį jie apsikeis kilpomis. Šį kartą motociklininkų ir keturračių lauks 346 km, tuo tarpu kitų – 395 km greičio ruožas.
Kadangi dalyviai važiuos skirtingas trasas, kad būtų teisinga, jie išjungė GPS žemėlapį, kurį įjungs tik penktadienį.
Ne vieną varžovą dulkėse palikęs Vaidotas Žala mėgavosi vairavimu ir gyrė šturmaną
Lyderių karštligiškai nesivaikantis, bet tuo pat metu nuo jų pernelyg ir neatsiliekantis „Teltonika Racing“ komandos ekipažas,
Vaidotas Žala ir Paulo Fiuza, be nuotykių įveikę penktąjį greičio ruožą finišavo 15-oje vietoje, o bendroje įskaitoje pakilo į 11-ąją poziciją. Sportininkai viliasi, kad tokių dienų, kuomet beveik viskas klostosi pagal planą, šių metų Dakare bus ir daugiau.
„Šiandien smagi diena – visuomet gerai jautiesi, kai gali apkenkti net keletą varžovų iš karto. Atvažiavęs į neutralizacijos zoną suprasdavau, kad nuo lyderių pernelyg neatsiliekam. Labai daug laiko sutaupė ir Paulo – ne vienoje vietoje sutikome grupes automobilių, bet greitai susiorientavę palikdavome juos už nugaros“, – po finišo kalbėjo V. Žala.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA


Padangas šį kartą pripūtė didesniu slėgiu – per visą dieną nė vienos neprakirto, nors važiavo greičiau nei ketvirtajame greičio ruože. V. Žala svarstė, kad galbūt tai geriausias sprendimas važiuojant akmeningu Saudo Arabijos gruntu. Problemų nekilo ir kopose, kurias įveikdamas netgi aplenkė keletą ekipažų.
Vaidotas Žala daugelį varžovų paliko dulkėse
„Ilgą laiką važiavau paskui Christianą Lavieille, kuris vairavo tvarkingai, todėl jautėmės komfortiškai. Paskui prancūzą sekėme važiuodami per kopas, bet paskui tiesiojoje aplenkiau jį ir palikau dulkėse – net šiek tiek pagailo. Panašiai buvo ir su Khalidu Al Qassimi, bet tiesiosiose labai kyla dulkės, todėl tiesiog nėra kitos išeities“, – komentavo lenktynininkas.
Deja, ne visiems dalyviams ši diena praėjo taip sklandžiai, kaip „Teltonika Racing“ ekipažui. V. Žala matė Yasiro Seaidano avarijos vietą. Anot lenktynininko, šio incidento padariniai panašūs į vakarykštės Benedikto Vanago nesėkmės rezultatus.
Vaidotas Žala daugelį varžovų paliko dulkėse
Rokas Baciuška Dakare demonstruoja pavydėtiną stabilumą
Rokas Baciuška Dakaro ralio maratone stabilus taip, lyg važiuotų savo dešimtą Dakarą. Šiandien, penktajame greičio ruože tauragiškis ir vėl finišavo penktoje vietoje, be didesnių problemų.
„Tik sunkvežimiai labai blaškė. Tie turi didesnį maksimalų greitį, todėl tenka juos praleisti. Vienoje vietoje tokiam pasitraukėm į šoną ir dėl to pramušėm vieną ratą. Sugaišom šiek tiek laiko,“ – skundėsi R. Baciuška.
Rokas Baciuška <a href='https://www.tv3.lt/rubrika/naujienos/sportas/dakaras' target='_blank' class='phrase'>Dakaro ralyje</a>
Rokas šiandien važiavo be didesnių problemų – tempas stabilus ir be bereikalingos rizikos.
Po rato keitimo „Southracing“ komandos narys buvo nukritęs iki dešimtos pozicijos, tačiau į greičio ruožo pabaigą šiek tiek paspaudė ir atsilošė prarastą laiką bei finišavo penktas. Bendroje įskaitoje Rokas Baciuška irgi užtikrintai žengia penktoje pozicijoje, šeštoje vietoje esantį lenką M. Goczal lenkdamas beveik 20 min.
Svarbiausia, kad R. Baciuška toliau stabiliai renka įskaitinius taškus Pasaulio čempionato įskaitoje. Jo sąskaitoje jau penki taškai ir jis išlieka vienintelis lietuvis, kuris turi taškų Pasaulio čempionate. Mat Pasaulio čempi0nato įskaitos dalyviai taškus gauna kasdien – įskaitiniai taškai skiriami penkiems greičiausiems kiekvienos klasės sportininkams, kurie planuoja ir yra užsiregistravę dalyvauti Pasaulio čempionate.

REKLAMA


Finišą pasiekė be atsarginių ratų
Penktajame greičio ruože „Kreda“ komanda startavo iš 37-osios pozicijos. Priešingai nei praėjusių greičio ruožu metu priekyje važiavo tik kiti automobiliai ir sunkvežimiai. Tačiau daugiau problemų sukėlė akmenys ir 3 prakirsti ratai – teko stoti ir juos keistis. Tuo metu varžovai vienas po kito „zvimbė“ pro šalį. Pasiekęs 159 trasos kilometre buvusį kelio tašką, ekipažas fiksavo 57-ąjį rezultatą, tačiau nuo to momento užtikrintai kilo pozicijomis aukštyn ir pasiekė penktojo greičio ruožo finišą – preliminariai, 35-oje pozicijoje.

REKLAMA
REKLAMA


Pasiekęs finišą, „Kreda“ komandos ekipažas dar turėjo įveikti 109 kilometrų pervažiavimą bendrojo naudojimo keliais iki to paties bivako Rijade, iš kurio startavo anksti ryte.  Iš jo Dakaro dalyviai rytoj pajudės į šeštąjį greičio ruožą.
Antanas Juknevičius išnaudojo visus atsarginius ratus
„Šiandien labai gera diena, nes iš naktinės Dakaro įskaitos grįžom į dienos Dakaro įskaitą. Gali būti, kad net esu atpratęs važiuoti dieną, nes pirmą ratą prakirtau 20 kilometre, tada dar vieną 60 kilometre, o galiausiai 120 kilometre numušiau trečią ratą. Tada 270 kilometrų važiavom be atsargos. Gerai, kad tokioj situacijoj atsidūrėm ne pirmą kartą ir turim patirties. Per kopas ėjom su vėjeliu, o per akmenis teko šiek tiek nusimesti tempą, bet finišą pasiekėm sėkmingai ir tuo džiaugiamės”, – sakė „Kreda“ komandos lyderis
A. Juknevičius.
Antanas Juknevičius išnaudojo visus atsarginius ratus

Dakaro debiutantai „ConnectPay Racing“ patampė nervus sunkvežimių klasės senbuviams


Jokio nuovargio nedemonstruojantis ir visuomet pakilios nuotaikos „ConnectPay Racing“ komandos pilotas Vaidotas Paškevičius po penktojo greičio ruožo finišo pasakojo, kad šiandienos distanciją pavyko įveikti be didesnių problemų. Vairuotojo teigimu, šis penktasis etapas buvo pažymėtas itin charakteringa trasa, kurios reljefas nuolat keitėsi. Nemažai navigacijos rebusų teko spręsti komandos šturmanui Slavomir Volkov.
„Labai smagus greičio ruožas. Buvo ir „trial`o“, ir greitų atkarpų, ir sudėtingų kopų. Šiandien puikiai dirbo šturmanas. Vienu metu jau galvojau, kad tikrai nežinau, kur mes esame ir kur važiuojame. Bet Slavomiras puikiai sunavigavo – čia kairėn, čia dešinėn, čia per kopą. Pasiekėme visus taškus, baudų negavome“, - kalbėjo Vaidotas Paškevičius.
„ConnectPay Racing“ komandos pilotas Vaidotas Paškevičius
Dar daugiau intrigos įnešė tai, kad iš paskos „ConnectPay Racing“ komandos startavo ir keletas sunkvežimių klasės senbuvių, kuriems pavyti ir aplenkti debiutantus iš Lietuvos nebuvo pati lengviausia užduotis.
„Mums už nugaros startavo du greiti sunkvežimiai. Vienas iš jų – „Kamaz“, kitas – „Tatra“ su Ignacio Casale prie vairo. „Kamaz“ mus pavijo 80-ame kilometre, o „Tatra“ – įveikus maždaug 300 km. Ignacio Casale sugebėjo mus aplenkti, tačiau rizikuodamas ir lėkdamas tikrai dideliu greičiu prisižaidė ir pramušė net du ratus. Jam teko stoti, o mes nurūkome pirmyn. Iki finišo važiavome stabiliai, savo tempu. Pramušėme vieną padangą ir mes, bet iki finišo jau buvo likę nedaug, tai nuolat į ją pūtėme orą iš sistemos ir keisti jau nebestojome. Nebebuvo verta gaišti laiko“, - pasakojo „ConnectPay Racing“ komandos pilotas Vaidotas Paškevičius.
„ConnectPay Racing“ komandos pilotas Vaidotas Paškevičius
Šiandien pasiekusi preliminarią dešimtą sunkvežimių įskaitos vietą „ConnectPay Racing“ komanda dar labiau sustiprino savo pozicijas bendroje penkių greičio ruožų suvestinėje. Lietuviai dabar klasifikuojami vienuoliktoje vietoje. Iki dešimtosios vietos jiems trūksta 52 minučių. Tačiau  Vaidotas Paškevičius tvirtina, kad patekti į dešimtuką komanda nebandys ir nerizikuos.
„Dešimtukas nėra mūsų tikslas. Tikrai nesame susikoncentravę į kažkokią konkrečią poziciją, kurią norime užimti. Važiuojame savo tempu ir mokomės. Tai mūsų pirmasis Dakaras, todėl tikrai nespausime virš galimybių ribų vien tam, kad būtume dešimtuke. Važiuosime kaip važiuojame dabar. Jaučiu, kad galbūt šiek tiek pagreitėjome kopose. Jau atsiranda pasitikėjimas ir savimi, ir sunkvežimiu. Žingsnis po žingsnio judame link finišo ir laukiame visų jūsų palaikymo“, - sakė Vaidotas Paškevičius.
„ConnectPay Racing“ komandos pilotas Vaidotas Paškevičius
Stabilumas ralio maratone atsiperka
Ilgesniam laikui Saudo Arabijos sostinėje Rijade apsistoję dalyviai įveikė šio miesto apylinkėse suformuotas kilpas primenančias trasas. Organizatoriai sudėliojo du skirtingus žiedinius greičio ruožus ir paskirstė juose dalyvių srautus: viename iš jų ketvirtadienį startavo automobiliai ir sunkvežimiai, o kitame – motociklai bei keturračiai.
Penktadienį sportininkai apsikeis vietomis ir šiek tiek pakeistose trasose bandys atsirinkti, kurios dieną prieš tai važiavusių lenktynininkų paliktos vėžės – teisingos. Bendras penktojo greičio ruožo, kuriuo ketvirtadienį, sausio 6-ąją važiavo automobilių ekipažai ilgis, – 395 kilometrai.
Ketvirtadienį greičiausias vėl buvo T1+ klasės „Toyota Hilux“ visureigį vairuojantis Henkas Lateganas. Pietų Afrikos Respublikos lenktynininkas beveik dviem minutėmis aplenkė su patobulintu ryškiuoju BRX šiais metais problemų neturintį Sebastieną Loebą. Stabilumą išlaikantis Prancūzijos lenktynininkas išlieka tarp pretendentų į nugalėtojo titulą.

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų