• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Pagaliau prasidėjusios Dakaro lenktynės antrame etape maloniai nustebino visus Vaidoto Žalos ir Sauliaus Jurgelėno ekipažo gerbėjus. Silpniausią techniką iš trijų Lietuvos ekipažų turintys sportininkai sugebėjo ne tik pranokti rimtesnių ambicijų nestokojusius tautiečius, už „Agrorodeo“ ekipažo finišo protokole įrašytas net vienas iš lenktynių favoritų – „Mini“ automobiliu važiuojantis tituluotasis ispanas Nani Roma.

Pagaliau prasidėjusios Dakaro lenktynės antrame etape maloniai nustebino visus Vaidoto Žalos ir Sauliaus Jurgelėno ekipažo gerbėjus. Silpniausią techniką iš trijų Lietuvos ekipažų turintys sportininkai sugebėjo ne tik pranokti rimtesnių ambicijų nestokojusius tautiečius, už „Agrorodeo“ ekipažo finišo protokole įrašytas net vienas iš lenktynių favoritų – „Mini“ automobiliu važiuojantis tituluotasis ispanas Nani Roma.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Dėl gamtos kataklizmų ir antrasis lenktynių etapas nebuvo toks, kokį buvo sumanę organizatoriai: įskaitinis greičio ruožas dėl liūčių sugadintų trasų buvo sutrumpintas iki 387 kilometrų. Tačiau tai jau buvo lenktynės, kuriose reikėjo visko – ir meistriškumo, ir ištvermės, ir šaltų nervų.

REKLAMA

„Trasoje lenkėme labai daug varžovų automobilių. Šiandien jau netrūko dulkių, kurios labai blogino matomumą ir tapo papildomu rizikos faktoriumi. Vieno lenkimo metu net susisukome, nes teko pavojingai priartėti prie varžovų. Tiesa, lėtesni varžovai dažniausiai pasitraukdavo, tačiau buvo ir tokių, kurie nenorėjo pasiduoti. Vienas iš varžovų mus užlaikė, todėl pražiopsojome posūkį ir sukomės. Laimei, viskas tvarkoje. Prisipažinsiu, tikrai laukiau greičio ruožo finišo, bet esu patenkintas, kad jį pasiekėme ir parodėme neblogą tempą“, - gera nuotaika po savo debiutinio greičio ruožo dalijosi Vaidotas Žala.

REKLAMA
REKLAMA

Jam pritarė ir Saulius Jurgelėnas, kurio užduotis, ne tik skaityti stenogramą ir naviguoti, bet ir užduoti tinkamą tempą: „Iš pradžių buvome kiek lėtesni, o po to greitį didinome pagal planą. Savo tempą pagavom per kokius 40-50 kilometrų, pradėjome greitėti, pradėjome lenkti priekyje važiuojančius automobilius. Nežinau, kiek aplenkėm – bet tikrai daug. Link finišo buvo du automobiliai: vieną aplenkėm, kitas taip ir liko prieky mūsų, tai paskui jį ir finišavome, bet nesistengėm aplenkti, nes labai daug dulkių iki ruožo galo. Kelis kartus pabandėme, pamatėme, kad tai labai nesaugu, ir ramiu tempu pasibaigėme paskutinius kilometrus link finišo. Tikrai pirmą dieną nesiruošėme čia nieko išlošti. Bet iš tiesų, diena pavyko, planas įvykdytas, esame pavargę, bet geros nuotaikos“, - sakė S. Jurgelėnas.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

O varžovų automobilių pavyko aplenkti išties daug. Startavę 81-i, Vaidotas ir Saulius po truputį, bet labai užtikrintai kilo aukštyn. Iš viso pirmadienį sugaišę 4 valandas 28 minutes ir 44 sekundes jie preliminariais duomenimis užėmė 42-ąją vietą. Vos 2 sekundėmis ilgiau trasoje užtruko Antano Juknevičiaus ir Mindaugo Slapšio ekipažas, kuris įrašytas 43-ioje vietoje, o Benediktas Vanagas ir Sebastianas Rozwadowskis nuo tautiečių atsiliko kiek daugiau nei 17 minučių ir yra 58-oje vietoje.

REKLAMA

Alternatyvios energijos įskaitoje V. Žalos ir S. Jurgelėno ekipažas tapo lyderiais, du „Toyota“ automobilius pasirinkę jų varžovai kol kas užima 56 ir 61 vietą, o elektromobiliu „Acciona“ važiuojantys varžovai kol kas pirmojo etapo nebaigė, tačiau jo viduryje jau atsilieka daugiau nei 3 valandomis.

T3 klasėje „Agrorodeo“ ekipažas irgi išsiveržė į lyderius. Šioje klasėje konkurencija – kur kas rimtesnė, tačiau nuo artimiausių persekiotojų Vaidotas ir Saulius atitrūko daugiau nei 4 minutėmis.

Antradienį visi Dakaro dalyviai – motociklų, keturračių, automobilių ir sunkvežimių įskaitų lenktynininkai – įveiks vienodą atstumą. Iš Termas de Rio Honda į San Salvador de Jujuy reikės nuvažiuoti 663 km, greičio ruožo ilgis 314 km.

Dakaras realiai prasidėjo...

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų