• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Dakaro naujienos: Sainzas liko nenubaustas dėl sūnaus veiksmo

Prieš keletą dienų Dakaro ralio metu buvo paskelbta, kad atlikus duomenų analizę iš T1.U ir T1+ transporto priemonių 1, 2 ir 3 etapuose, nuspręsta padidinti 8 kW elektromobilių T1.U galią (nauja galia 266 kW neįskaitant naudingumo koeficiento). Šis sprendimas įsigaliojo nuo penktojo 2023 m. Dakaro greičio ruožo.

Prieš keletą dienų Dakaro ralio metu buvo paskelbta, kad atlikus duomenų analizę iš T1.U ir T1+ transporto priemonių 1, 2 ir 3 etapuose, nuspręsta padidinti 8 kW elektromobilių T1.U galią (nauja galia 266 kW neįskaitant naudingumo koeficiento). Šis sprendimas įsigaliojo nuo penktojo 2023 m. Dakaro greičio ruožo.

REKLAMA

Tai labai įsiutino „Toyota“ lyderį katarietį Nasserą Al-Attiyah: „Koks siurprizas atiduoti mano pagrindiniams varžovams 11 arklio galių. Ačiū, kad nužudėte lenktynes anksčiau laiko“.

Tą pačią piktą žinutę „twitter“ tinkle parašė ir N.Al-Attiyah šturmanas prancūzas Mathieu Baumelis.

Tuo tarpu „Audi“ atstovai, gavę papildomos galios automobiliuose, bandė nuraminti pagrindinius varžovus. Jiems buvo priminta, kad dar prieš Dakaro ralį visi susitarė su FIA, jog per keletą pirmųjų greičio ruožų bus įvertinta, ar tuometinis techninis reglamentas užtikrina sąžiningą konkurenciją. „Audi“ atstovai tuo pačiu priminė varžovams, kad T1.U klasės automobiliai negali sverti mažiau nei 2100 kg, kai T1+ klasės – gali būti iki 100 kg lengvesni.

REKLAMA
REKLAMA

Nors „Audi“ ir gavo šiek tiek papildomos galios, „Toyota“ pratęsė savo dominavimą ralyje, nes varžovai patekdavo į avarijas arba susidurdavo su įvairiais gedimais. Galiausiai ir N.Al-Attiyah su šturmanu nusprendė išplatinti atsiprašymo žinutes.

REKLAMA

„Pasidaviau emocijoms ir pačiame įkarštyje griežtai sureagavau į FIA sprendimą. Aš noriu ginti titulą sąžiningos konkurencijos aplinkybėmis ir iš pradžių man pasirodė, kad priimtas sprendimas nėra teisingas. Dabar aš situaciją suprantu geriau ir noriu atsiprašyti dėl ankstesnio savo įrašo“, - skelbė N.Al-Attiyah.

View this post on Instagram

A post shared by 𝐌𝐚𝐭𝐡𝐢𝐞𝐮 𝐁𝐚𝐮𝐦𝐞𝐥 (@mathieu.baumel)

REKLAMA
REKLAMA

Tuo tarpu „The Race“ portalas paskelbė, kad „Audi“ pilotas ispanas Carlosas Sainzas išvengė baudos dėl įtartino sūnaus Carloso Sainzo jaunesniojo veiksmo. „Ferrari“ pilotas atvyko palaikyti tėvo ir vieno iš etapų metu iš arti stebėjo, kaip C.Sainzas vyresnysis bando sutvarkyti automobilį. Vėliau sūnus dar padėjo uždaryti „Audi“ automobilio dureles.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Pagal Dakaro taisykles, komandos personalas greičio ruožo metu trasoje negali būti arčiau nei 1 km atstumu nuo besivaržančio tos pačios komandos ekipažo.

„Audi“ su C.Sainzu vyresniuoju teisėjams įrodinėjo, kad C.Sainzas jaunesnysis nėra komandos personalo narys ir kad jo veiksmai trasoje nebuvo suderinti su ekipa. Galiausiai teisėjai padarė išvadą, jog minėta taisyklė nebuvo pažeista ir ispanas išvengė baudos.

REKLAMA

Tiesa, Dakaro teisėjai paragino komandas ateityje vengti tokių ginčytinų situacijų.

„Reikėtų laikytis ir nerašytų šio sporto taisyklių. Reikėtų vengti tokių situacijų, kurios gali sukelti visokiausių abejonių. Labai sunku įrodyti, kad tėvas ir sūnus yra visiškai nesusiję. Tokiais atvejais būtų geriausia, kad ekipažo nariai paprašytų nesiartinti pašalinių asmenų prie transporto priemonės, kad nekiltų visokių abejotinų situacijų“, - teigiama pranešime.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Dakaro teisėjai pažymėjo, kad tokiais atvejais svarbūs yra ne tik pašalinių asmenų veiksmai, bet ir galimi patarimai žodžiu, kurie gali būti įvertinti kaip neleistinu būdu gaunamas pranašumas.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų