• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Oficialaus 2015-ųjų Dakaro maratono išvakarėse tiek Benedikto Vanago, tiek Antano Juknevičiaus komandų mechanikai nuo „kovinių“ visureigių pasitraukia tik eidami užkąsti ir miegoti. Jokių rimtų rūpesčių neturi nei vieni, nei kiti, tačiau iki lenktynių pradžios kiekvieną varžtą technikos asai pačiupinės po milijoną kartų – visi nori būti absoliučiai tikri, kad automobiliai yra geriausios įmanomos būklės.
„General Financing – Autopaslauga by Pitlane“ komandos sportininkai važiuoja visiškai nauju „Toyota Hilux Overdrive“ pikapu, tačiau mechanikų korpusui vadovaujantis Darius Biesevičius tikina, kad darbų sąrašas pakankamai ilgas.
„Profilaktiškai reikia skirti dėmesio absoliučiai visiems dalykams. Esu beveik tikras, kad paskutines smulkmenas „išgaudysim“ tik lenktynėms įpusėjus. Tarkim šiandien pakeitėm restriktorių, nes Dakare leidžiama naudoti kiek didesnį, todėl automatiškai reikėjo keisti ir iš naujo reguliuoti automobilio kompiuterį“, – pasakojo „Biesas“.

Oficialaus 2015-ųjų Dakaro maratono išvakarėse tiek Benedikto Vanago, tiek Antano Juknevičiaus komandų mechanikai nuo „kovinių“ visureigių pasitraukia tik eidami užkąsti ir miegoti. Jokių rimtų rūpesčių neturi nei vieni, nei kiti, tačiau iki lenktynių pradžios kiekvieną varžtą technikos asai pačiupinės po milijoną kartų – visi nori būti absoliučiai tikri, kad automobiliai yra geriausios įmanomos būklės.
„General Financing – Autopaslauga by Pitlane“ komandos sportininkai važiuoja visiškai nauju „Toyota Hilux Overdrive“ pikapu, tačiau mechanikų korpusui vadovaujantis Darius Biesevičius tikina, kad darbų sąrašas pakankamai ilgas.
„Profilaktiškai reikia skirti dėmesio absoliučiai visiems dalykams. Esu beveik tikras, kad paskutines smulkmenas „išgaudysim“ tik lenktynėms įpusėjus. Tarkim šiandien pakeitėm restriktorių, nes Dakare leidžiama naudoti kiek didesnį, todėl automatiškai reikėjo keisti ir iš naujo reguliuoti automobilio kompiuterį“, – pasakojo „Biesas“.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

IMG_1654


Praėjusiame maratone Darius prižiūrėjo identišką visureigį, kuriuo startavo kazachai iš „Astanos“ komandos. Jo teigimu, „Toyota Hilux Overdrive“ praktiškai neturi silpnų vietų – jei patys sportininkai nedaro grubių klaidų ir nesulaužo kokių nors agregatų, jei greičio ruožai nebūna itin agresyvūs technikai, automobiliui pakanka sąlyginai kuklios priežiūros.
Dakaro komandos „Žalvaris“ vyriausias mechanikas Juozas Čibiras prieš startą turėjo kiek daugiau rūpesčių: pakeliui iš Buenos Aires uosto iki „Technopolio“ parko, kur įrengtas uždaras lenktynių dalyvių automobilių parkas, „Mebar“ prototipe sumontuotos sekvencinės švediškos „Tractive“ transmisijos alsuoklis išspjovė šiek tiek alyvos.

REKLAMA

IMG_1702


„Tai nėra gedimas. Paprastai jose nebūna alsuoklių, tačiau mes agregatą šiek tiek modifikavome ir sumontavome papildomą aušinimą. Alyvos pėdsakai greičiausiai pasirodė todėl, kad šiuo metu sistemoje jos tiesiog yra pernelyg daug. Gamintojas rekomenduoja pilti 800 gramų, tačiau prijungus radiatorių mes įpylėme beveik dvigubai daugiau. Dabar reikia rasti optimalų alyvos lygį“, – aiškino J. Čibiras.

N40 vyrų autoklubas

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų