Tiesa, tam, kad galėtumėte tapti nulinio ekipažo nariu, turite ne tik išmanyti ralio saugumo taisykles, susipažinti su reglamentais ir ralio saugos planu, bet ir būti automobilių sporto profesionalas, savo sukauptą patirtį įrodęs aukštais pasiekimais. Tokie kriterijai privalomi ne be reikalo: „nulinukai“ važiuoja artimu sportiniam greičiu, tačiau privalo būti atsakingi ir neperžengti saugumo ribų. Svarbu ir tai, jog nepaisant didelio tempo, „nulinukų“ laikas nėra fiksuojamas ir jie su lenktynių dalyviais nesivaržo.
Nulinių ekipažų klasikiniame ralyje būna nuo trijų iki penkių. Pirmasis važiuoja daugiausia nulių pažymėtu bolidu, o paskutinis – vienu nuliu. Kuo mažiau nulių matote ant bolido – tuo jo pozicija garbingesnė. Tačiau vieno nulio ekipažas turi daugiausiai atsakomybės – jis važiuoja likus 5 minutėms iki pirmojo sportininko starto, todėl jis turi būti ir pakankamai greitas, ir atlikti savo pareigas – saugumo misiją.
Nulinis ekipažas turi dar vieną funkciją, kuri nėra nurodyta nei ralio taisyklėse, nei kituose oficialiuose dokumentuose. „Nulinukai“, apsiginklavę švyturėliais bei garsiniu signalu, važiuoja prieš varžybų dalyvius, todėl paskutinis „nulinukas“, pažymėtas vienu nuliu, žiūrovus įspėja apie netrukus prasidedančias varžybas.
„Samsonas Rally Rokiškis“ vyks Rokiškio ir Zarasų apylinkėse liepos 31 – rugpjūčio 1 dienomis. Šios varžybos yra ne tik Lietuvos, bet ir Latvijos ralio čempionatų bei „Baltic Rally Trophy“ etapas. Lenktynėse žiūrovai pamatys abu Dakaro bolidus, Lietuvos ralio čempionato favoritus bei užsienio lenktynininkus: WRC2 važiuojantį Nikolay Gryazin, dukart Europos ralio kroso čempioną Reinis Nitišs, Suomijos čempioną Teemu Asunmaa, kylančią ralio žvaigždę keturiolikmetį Hubert Laskowski.