Kad ir kokie yra tikrieji skaičiai, šios ceremonijos metu svarbu buvo tik kitkas: įteikdami pirmojo greičio ruožo kelio knygą, organizatoriai iš karto uždavė krūvą namų darbų – pasižymėti visus paskutinę akimirką atsiradusius pakeitimus. Tačiau imtis šių užduočių Lietuvių komandos galėjo tik prieš pat vidurnaktį, nes podiumo ceremonija beviltiškai užsitęsė dėl pačių organizatorių kaltės. Kiekvieną lenktynėse startuojantį argentinietį sportininką ant garbės pakylos apspisdavo debesis ispanakalbių žurnalistų, vietinių garsenybių ir valdžios žmonių, jaučiančių pilietinę pareigą saviškiams paplekšnoti per petį. Dėl šios priežasties, Antano Juknevičiaus ir Edvardo Duobos visureigis podiumą pasiekė maždaug dviem valandom vėliau, nei buvo planuota.
„Šiek tiek gaila taip neproduktyviai išnaudoto laiko, bet tai irgi lenktynių dalis“, – viešbutį pasiekęs tada, kai jame nebebuvo įmanoma pavakarieniauti, optimizmu tebetryško A. Juknevičius.
Guostis galima nebent tuo, kad panašių sunkumų patyrė beveik visi lenktynių dalyviai: 164 motociklininkai, 48 kvadraciklų pilotai ir 138 visureigių ekipažai. Tik sunkvežimiai, kurių šiame Dakare rungsis 64, turėjo mažiau rūpesčių, nes parade dalyvavo viso labo penki favoritų automobiliai.
Pirmosios lenktynių dienos užduotis bus sąlyginai nesunki: sportininkams teks įveikti 170 -175 (motociklai ir sunkvežimiai judės kiek ilgesne trasa) kiloemtrų greičio ruožo ir dar 663 km įprastu režimu. Šio etapo finišas – Villa Carloz Paz mieste.
Galerija :
N40 vyrų autoklubas