• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Tvankią šeštadienio popietę padėtas paskutinis taškas priešlenktyninių šiųmetinio Dakaro ralio formalumų grandinėje. Visi sportininkai iš uždaro techninio parko nukeliavo iki centrinės Buenos Aires aikštės Casa Rosada. Nusifotografavę ant čia sumontuoto podiumo, sportininkai grįžo atgal ir atsisveikino su savo mašinomis iki ankstyvo sekmadienio ryto, kuomet visas karavanas pajudės į pirmąjį greičio ruožą.
Beje, nors poros dešimčių kilometrų kelias nuo „Technopolio“, kur vyko paskutinieji pasirengimo Dakarui darbia, iki minėtos Casa Rosada aikštės buvo virtęs gyvu smalsuolių koridoriumi, aplink pačią lenktynių simboliais papuoštą arką būriavosi palyginti nedaug žmonių. Vargu ar būtų pavykę suskaičiuoti daugiau pusės milijono. Tuo tarpu liudininkų teigimu praėjusiais metais Dakaro startą Rosario mieste stebėjo gal pora milijonų žmonių.

Tvankią šeštadienio popietę padėtas paskutinis taškas priešlenktyninių šiųmetinio Dakaro ralio formalumų grandinėje. Visi sportininkai iš uždaro techninio parko nukeliavo iki centrinės Buenos Aires aikštės Casa Rosada. Nusifotografavę ant čia sumontuoto podiumo, sportininkai grįžo atgal ir atsisveikino su savo mašinomis iki ankstyvo sekmadienio ryto, kuomet visas karavanas pajudės į pirmąjį greičio ruožą.
Beje, nors poros dešimčių kilometrų kelias nuo „Technopolio“, kur vyko paskutinieji pasirengimo Dakarui darbia, iki minėtos Casa Rosada aikštės buvo virtęs gyvu smalsuolių koridoriumi, aplink pačią lenktynių simboliais papuoštą arką būriavosi palyginti nedaug žmonių. Vargu ar būtų pavykę suskaičiuoti daugiau pusės milijono. Tuo tarpu liudininkų teigimu praėjusiais metais Dakaro startą Rosario mieste stebėjo gal pora milijonų žmonių.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

IMG_2712


Kad ir kokie yra tikrieji skaičiai, šios ceremonijos metu svarbu buvo tik kitkas: įteikdami pirmojo greičio ruožo kelio knygą, organizatoriai iš karto uždavė krūvą namų darbų – pasižymėti visus paskutinę akimirką atsiradusius pakeitimus. Tačiau imtis šių užduočių Lietuvių komandos galėjo tik prieš pat vidurnaktį, nes podiumo ceremonija beviltiškai užsitęsė dėl pačių organizatorių kaltės. Kiekvieną lenktynėse startuojantį argentinietį sportininką ant garbės pakylos apspisdavo debesis ispanakalbių žurnalistų, vietinių garsenybių ir valdžios žmonių, jaučiančių pilietinę pareigą saviškiams paplekšnoti per petį. Dėl šios priežasties, Antano Juknevičiaus ir Edvardo Duobos visureigis podiumą pasiekė maždaug dviem valandom vėliau, nei buvo planuota.
„Šiek tiek gaila taip neproduktyviai išnaudoto laiko, bet tai irgi lenktynių dalis“, – viešbutį pasiekęs tada, kai jame nebebuvo įmanoma pavakarieniauti, optimizmu tebetryško A. Juknevičius.

REKLAMA

IMG_1870


Guostis galima nebent tuo, kad panašių sunkumų patyrė beveik visi lenktynių dalyviai: 164 motociklininkai, 48 kvadraciklų pilotai ir 138 visureigių ekipažai. Tik sunkvežimiai, kurių šiame Dakare rungsis 64, turėjo mažiau rūpesčių, nes parade dalyvavo viso labo penki favoritų automobiliai.

IMG_1770


Pirmosios lenktynių dienos užduotis bus sąlyginai nesunki: sportininkams teks įveikti 170 -175 (motociklai ir sunkvežimiai judės kiek ilgesne trasa) kiloemtrų greičio ruožo ir dar 663 km įprastu režimu. Šio etapo finišas – Villa Carloz Paz  mieste.

Galerija :



N40 vyrų autoklubas

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų