Lygindamas 2019 metų sausį Peru vykusį 41-ajį Dakaro ralį su 2020 metais sausį Saudo Arabijoje startuosiančiomis lenktynėmis, Davidas Castera paminėjo keletą esminių geografinių skirtumų.
„Peru yra ta šalis, kurioje buvo daugiausiai dykumų ir smėlynų. Saudo Arabija pasižymi landšafto įvairove: čia yra ir kopų, ir kalnų. Kalnų yra ir Pietų Amerikoje, bet jie yra per daug sudėtingi lenktyniauti. 2020 metų Dakaro ralio trasos pasižymi įvairove. Jos drieksis tiek jūros lygyje, tiek ir pusantro kilometro aukščio siekiančiose aukštikalnėse. Čia galima suorganizuoti kelis Dakaro ralius, o trasos net nesusikirs“, – pasakojo ralio vadovas.
Lenktynių vadovas pabrėžė, kad 42-asis Dakaras nebus lengvas, o dalyvių laukia apie 7500 kilometrų, kuriuos teks įveikti per dvyliką lenktynių dienų. Pasak Davidas Castera, pirmosiomis dienomis trasa drieksis per akmenuotas vietoves, o nuo šeštosios lenktynių dienos sportininkai panirs į kopas.
„Man patinka „Neom — Neom“ greičio ruožas. Tai labai gražiu kraštovaizdžiu besidriekianti trasa. Šią dieną lenktynininkai važiuos Raudonosios jūros pakrante, pro istorinį Al Ula miestą su senovinėmis šventyklomis“, — pasakojo lenktynių vadovas.
Minėtas greičio ruožas elito motociklininkams bus supermaratoninis, kurio metu jie galės pasinaudoti tik 10 minučių technine pagalba. Kitas maratoninis ruožas visų motociklininkų lauks vienuoliktame greičio ruože.
„Atradimai ir nežinomybė visada pagrindiniai Dakaro ralio aspektai. Saudo Arabijoje šių potyrių turėsime labai daug, tad tikiuosi, kad ne tik aš, bet ir visi dalyviai yra nusiteikę nuotykiams“, — nauja Dakaro vieta džiaugėsi ralio vadovas Davidas Castera.
Į Saudo Arabiją iškeliaujanti media komanda „iGo2Dakar“, jau trečius metus iš eilės skelbs naujienas apie lietuvaičių rezultatus sunkiausiame pasaulyje bekelės maratone.