Renginio vedėjo ir dainininko pareigas atliksiantis Sasha Song, teigė esąs neabejingas tokiems garsiems prekiniams ženklams: „Nesu kvalifikuotas mados stilistas, tačiau nuo mažens domėjausi mados pasauliu ir jo užkulisiais. Mano garderobe net klasikiniai kostiumai yra derinami su netikėtomis detalėmis, nes blogai jausčiausi su nuobodžiais rūbais“, - akcentavo dainininkas Sasha Song.
Naujajame „Denim Dream“ salone bus pristatomi tokie pasaulyje žinomi prekiniai ženklai kaip „Calvin Klein“, „Guess“, „Tommy Hilfiger“, „Pepe Jeans“ bei pirmąkart Lietuvos rinkoje pasirodysiantys netikėtos itališkos elegancijos ir ryškių derinių atstovai - LIU JO ir moteriškumu pasižymintis „Silvian Heach“.
Pirmąkart Lietuvoje bus taip pat pristatyta visų pamėgto prekinio ženklo „Calvin Klein“ rudens kolekcija, kurioje gausu stilingų švarkelių, klasikinių ir įdomiomis detalėmis išsiskiriančių marškinių, marškinėlių bei aksesuarų. Naujosios „Denim Dream“ parduotuvės atidarymo metu taip pat bus pradėtas platinti naujas mados žurnalas „Dream“, kuriame apžvelgiamos mados tendencijos ir pasaulinio garso mados namų kūriniai.
Vilniaus „Akropolyje“ atidaroma parduotuvė bus jau penktoji „Denim Dream“ parduotuvė Lietuvoje ir keturiasdešimt devintoji Baltijos šalyse. Šiose parduotuvėse pristatomos įvairių pasaulyje garsių prekinių ženklų džinsų bei kitų drabužių ir aksesuarų kolekcijos vyrams ir moterims. Šioje parduotuvėje bus prekiaujama „Tommy Hilfiger“, „Guess“, „Pepe Jeans“, „Calvin Klein“, „Mustang“, „Kaporal“, „LIU JO“, „Designual“, „Formarina“, „Silvian Heach“, „RG“, „Rino & Pelle“ mados namų drabužiais ir aksesuarais.