„KickerPicker.com“ – tarptautinis projektas, o Vokietija yra labai didelė ir patraukli rinka, kuria mes aktyviai domimės ir tyrinėjame savo veiklos galimybes joje. Taip pat aktyviai dirbame bendraudami su potencialiais investuotojais. Žinome, kad šiemet į CEBIT žada atvykti nemažas skaičius rizikos kapitalo fondų atstovų, todėl ši paroda – puiki vieta užmegzti ryšius“, - sakė vienas projekto įkūrėjų ir jo vadovas Donatas Juškus.
Anot jo, speciali komisija, atrinkinėjusi šiemetinėje CEBIT dalyvausiančius startuolius, išreiškė didelį susidomėjimą „KickerPicker.com“. „Mūsų tinklo idėja – galimybė užsidirbti kišenpinigių prekiaujant savo daiktais tarp draugų. Įdomu tai, kad daiktus „KickerPicker.com“ padeda parduoti ne reklama, o išradingumas, originalus jų pristatymas. Būtent tokia socialinio – prekybinio draugų tinklo idėja parodos organizatoriams pasirodė itin patraukli ir daug žadanti“, - sakė D. Juškus.
„KickerPicker.com“ parodoje CEBIT skleis savo idėją, kuri teigia, kad pardavėjo veidas puošia parduodamus daiktus ir padeda juos lengviau realizuoti. Todėl parodoje bendrovė jos dalyvius stebins interaktyviu sprendimu žaidimu, kuris pakeis lankytojo veidą į įžymybės specialiame didžiuliame ekrane. Sprendimą įgyvendinti padėjo „Gluk Media“.
„Kickerpicker.com“ – ne tipinis skelbimų portalas, o vieta, kurioje žmonės daiktus perka, parduoda ir jais keičiasi linksmai ir interaktyviai. Jame pardavėjai savo prekėms skatinami suteikti asmeniškumo, kelti nuotraukas, video ir kitaip kūrybiškai jas pristatyti. Todėl apsipirkimas jame iš pelės spaudimo ir prekių krovimo į virtualų krepšelį tampa nuotaikinga pramoga. Į šį projektą jo kūrėjai jau yra investavę apie 390 tūkst. Lt.
Lietuvoje „KickerPicker.com“ savo daiktus „stumdo“ jau ne vienas tūkstantis vartotojų, tarp kurių galima rasti ir visuomenei puikiai žinomų vardų: Algis Greitai, Mantas Wizard, Jurgis Bruzga, Baiba Skurstenė ir kitos įžymybės.