Tai buvo neįprastos išvaizdos automobilis. Omenyje turime ne dizaino elementus, bet projekto autorių norą sukurti mašiną, kuri turėtų kupė ir „Targa“ tipo kėbulo elementų. Iš pirmo žvilgsnio priešais save matote aptakų kupė, tačiau esant poreikiui ir geram orui, virš jūsų galvų atsiverdavo durys į saulėtą dangų.
Dar vienas šio „Daewoo“ išskirtinumas – variklis. Kad ir kaip norėtume jums pasakyti, jog jame yra italų stebukladarių sukonstruota širdis, bet taip tiesiog nėra. Šis sportiškas kupė buvo sukurtas „Daewoo Arcadia“ pagrindu, o pastarasis buvo sukurtas antros kartos „Honda Legend“ pagrindu, tad trumpai tariant – priekinius automobilio ratus suko „Honda“ 6 cilindrų variklis, gebantis išvystyti 240 arklio galių.
Tad kur tos menamos asociacijos su „Alfa Romeo“? Ties šia vieta mes norėtume, jog jūsų akys būtų nukreiptos į Giorgetto Giugiaro. Į visame pasaulyje gerai žinomą ir mylimą automobilių dizainerį, kuris yra atsakingas už dešimtis gražiausių pasaulio automobilių, bet kuo čia dėtas jis?
Matote, Giorgetto Giugiaro yra vienas iš tų žmonių, kuris anuomet glaudžiai bendradarbiavo ne tik su „Daewoo“, bet ir su „Alfa Romeo“, o tiksliau – „Fiat Group“ koncernu, kuris spręsdavo „Alfa Romeo“ likimą.
Būdamas didžiuliu „Alfa Romeo“ gerbėju, Giorgetto Giugiaro naujausius projektus labai dažnai siūlydavo kolegoms dirbantiems „Fiat Group“ koncerne. Jeigu jie netikdavo išrankiems didžiulio automobilių koncerno vadams, tuomet jie atsirasdavo ant kitų markių vadovų stalo. Ir ties šiuo momentu pro duris įžengia „Daewoo“ vadovai, nešini šūsnių popierinių kupiūrų ir su prašymu „Daewoo“ markei sukurti asmenybę, identitetą, kuris padėtų visiems europiečiams iš tolo atpažinti, jog netrukus pro juos važiuos „Daewoo“.
Netrukus Giorgetto Giugiaro dėka pasaulį išvydo eilė skirtingų „Daewoo“ automobilių: „Lanos“, „Matiz“, „Leganza“ bei keletas koncepcinių automobilių, kurie, beje, vėliau evoliucionavo į mums gerai pažįstamus „Alfa Romeo Brera“ ir „Maserati 3200 GT“. Pastarieji, beje, taip pat buvo Giorgetto Giugiaro darbas, tad galbūt nereikėtų stebėtis, jog žvelgiant į „Daewoo Bucrane“ išvystumėte vieną ar kitą panašumą į „Alfa Romeo Brera“ ar „Maserati 3200 GT“.